خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه درسپاه قدس در همایش پیشگامان بصیرت ، مدافعان ولایت که عصر جمعه در دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور خانواده معظم شهدا و مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار گردید،گفت: این انقلاب میوه تلاش و مجاهدت شهدای شما خانواده معظم شهدا است و تا زمانی که شما در صحنه هستید به این انقلاب آسیبی وارد نمی شود.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۱۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
حضور خانواده شهدا در صحنه مانع آسیب به انقلاب می شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین شیرازی افزود: شما عزیزان در قضیه مقابله با فتنه پیشکسوت هستید ، در افشای فتنه  20 روز قبل از 9دی 88  همایش پیشگامان بصیرت و مدافعان ولایت را برگزار کردید.

وی ادامه داد: فتنه گران با آشوبی که ایجاد کردند به ملت ، انقلاب، اسلام و جمهوری اسلامی خیانت کردند و  برای نظام هزینه ایجاد نمودند در دادگاه اعتراف کردند که هیچ مدرکی بر ادعای تقلب ندارند و تقلب رمز شورش در ایران بوده است، در جلسات خصوصی اعتراف می کنند که تقلبی صورت نگرفته است، اما حاضر نشدند از این ملت عذر خواهی کنند.

نماینده ولی فقیه درسپاه قدس تصریح کرد: رهبر انقلاب سال 92 در جمع دانشجویان فرمودند چرا برای مواجه با تقلب اردوکشی خیابانی کردند، مگر کشور قانون ندارد، از فرمان رهبری تمرد کردند و در برابر ولایت و حکومت اسلامی ایستادند.

حجت الاسلام شیرازی اضافه کرد: فتنه گران باپیروزی انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) فعالیت خود را آغاز کردند، فتنه ملی گراها، بنی صدر، شریعت مداری و سپس فتنه 78 و فتنه 88 که همگی با رهبری مدبرانه و حکیمانه بنیانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران خنثی شد.

وی تاکید کرد: دشمنان هر  سال یک فتنه برای نظام اسلامی تدارک دیدند به ادعای خود آمریکایی ها هدف آنان انقلاب مخملی د رایران بود، تصور کردند اینجا گرجستان است، اعترافات فتنه گران در دو جلد کتاب چاپ شده است، فیلمی را تدارک دیده بودند که  به فارسی ترجمه شده بود تا توزیع شود و انقلاب مخملی را که در صربستان انجام دادند، آموزش دهند.

حجت الاسلام شیرازی اضافه کرد: امروز هم متاسفانه تلاش دارند تا فتنه را استمرار دهند و فتنه دیگری را رقم بزنند، اما باید بدانند که ملت ایران همان ملت دوران امام (ره) است، همان ملتی که فتنه 78 و فتنه 88 را خنثی نمودند ، رهبر انقلاب استوار و مقتدر پای انقلاب ایستاده است، انقلاب ماندنی وفتنه گران هر روز ضعیف تر می شوند.

هشتمین همایش پیشگامان بصیرت ، مدافعان ولایت با حضور خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و خادمان به شهدا و مردم متدین قم در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار گردید در این مراسم بعد از سخنرانی دعای پرفیض سمات در عصر جمعه قرائت گردید.
ارسال نظرات