خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان خبر داد

گروه‌های تکفیری هیچ‌گونه مقبولیتی بین مردم سوریه ندارند

سردار فدا از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان اصفهان باهدف تجلیل از خانواده معزز شهدای مدافع حرم ایرانی، تیپ‌های فاطمیون و زینبیون استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۲۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶


به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان صبح امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت علیه گروه‌های تکفیری در سوریه اظهار کرد: یادواره شهدای مدافع حرم استان اصفهان باهدف تجلیل از خانواده معزز شهدای مدافع حرم ایرانی و تیپ‌های فاطمیون و زینبیون برگزار می‌شود.

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا بابیان اینکه بسیج، سپاه و ارتش شهدایی را تقدیم جبهه مقاومت کرده‌اند، گفت: از نقش شهدای مهاجرین تیپ‌های زینبیون و فاطمیون در موفقیت‌های جبهه مقاومت نمی توان غافل شد.

وی از برگزاری این یادواره در روز چهارشنبه 15 دی‌ماه در گلستان شهدای اصفهان خبر داد و افزود: این مراسم هم‌زمان با سالگرد شهادت سرلشکر شهید احمد کاظمی، شهید شاهمرادی، شهید یزدانی، شهید کروندی و سایر شهدای عرفه برگزار می‌شود ضمن اینکه مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم سید مهدی موسوی از نیروهای تیپ فاطمیون برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان گفت: سخنرانی این مراسم را آیت‌الله صدیقی امام‌جمعه موقت تهران و استاد برجسته حوزه بر عهده‌دارند، همچنین اجرای سرود، پخش نماهنگ و مستند از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته برای یادواره شهدای مدافع حرم استان اصفهان است.

سردار فدا بابیان اینکه برای کمک‌رسانی به خانواده‌های مظلوم سوریه ظرفیت‌هایی ایجادشده است، اظهار کرد: بسیج سازندگی، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان آمادگی دریافت هرگونه کمک برای مردم سوریه به‌ویژه مناطق فوعه، کفریا، حلب و نبل و الزهرا را دارند، همچنین حساب‌های مشخصی نیز برای دریافت کمک‌های نقدی ایجادشده است.

وی با اشاره به نقش مستشاری نیروهای ایرانی در سوریه، تأکید کرد: دولت سوریه هم با کمک این افراد متخصص شروع به پاک‌سازی و جمع‌آوری مواد منفجره از سطح محلات مختلف در سوریه کرده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان تأکید کرد: گروه‌های تکفیری که مدعی ارتش آزادی‌بخش سوریه هستند هیچ‌گونه مقبولیتی بین مردم سوریه ندارند.

سردار فدا با دعوت از همه مردم شهیدپرور و ولایی اصفهان برای حضور در این یادواره شهدای مدافع حرم استان اصفهان، تصریح کرد: تقدیر از خانواده‌های معزز شهدا که امروز امنیت کشور مرهون خون آن‌هاست وظیفه همه ما است.

وی نیروهای مدافع حرم را افرادی باقابلیت‌های بالا بیان کرد و افزود: این نیروها تحت آموزش‌های تخصصی و پیچیده قرار می‌گیرند تا آمادگی مواجهه با هر شرایطی را داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (ع) استان اصفهان به نقش مؤثر رسانه‌ها در ثبت وقایع جنگ اشاره و خاطرنشان کرد: عکاسان و خبرنگاران جنگی در دفاع مقدس، با ثبت خاطرات و اتفاق‌های جنگ در ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه مؤثر بوده‌اند.

سردار فدا در این نشست صمیمی با اصحاب رسانه از تشییع پیکر پام و نورانی شهید مدافع حرم سید مهدی موسوی از نیروهای تیپ فاطمیون در روز پنجشنبه خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار