خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به معافیت 283 فرزند خانواده تحت پوشش کمیته امداد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 20 فرزند پسر پدران تحت پوشش و 263 فرزند پسر مادران تحت پوشش از خدمت وظیفه معاف شدند.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۸۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،حمیدرضا شیران با اشاره به معافیت 283 فرزند خانواده تحت پوشش کمیته امداد به منظور کمک به معیشت این خانواده‌ها اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 20 فرزند پسر پدران تحت پوشش و 263 فرزند پسر مادران تحت پوشش از خدمت وظیفه معاف شدند.

وی افزود: بر اساس بند یک و سه از ماده 44 مکرر قانون اساسی چنانچه سرپرست خانوار زن باشد و یکی از فرزندان پسر و چنانچه سرپرست خانوار مرد باشد، یکی از فرزندان پسر در صورت داشتن 3 خواهر از سربازی معاف می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: طرح کفالت فرزندان پسر از مادران سرپرست خانوار یا پدران از کارافتاده با هدف توانمندسازی خانواده‌ها و کمک به اقتصاد و معیشت خانواده‌ها اجرا شده است.

شیران در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون نیز کمیته امداد نسبت به جابه‌جایی و انتقال 475 فرزند پسر خانواده‌های تحت پوشش خود به محل سکونت نیز اقدام کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها