خبرهای داغ:
مسؤول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از بهره‌برداری از بستر فیبر نوری در تمام ادارات اوقاف این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۸۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سیدایمان موسوی‌فر اظهار داشت: محورهای سه‌گانه که در به‌کارگیری فناوری اطلاعات در سازمان‌ها مورد توجه است؛ شامل مردم، زیرساخت و کاربردها می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش، افزایش مهارت و فرهنگ‌سازی محور اساسی اولیه بوده که به‌عنوان مردم مطرح است. شبکه، تجهیزات فنی، مقررات و قوانین محور زیرساخت و بالاخره آموزش الکترونیک، سیستم بدون کاغذ، کنفرانس راه دور، دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیک و از محورهای کاربرد فناوری اطلاعات مطرح هستند.

مسؤول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه هم از این امر مستثنی نبوده و با دیدگاه‌های فنی و مدیریتی به‌عنوان سازمان پیشتاز در عرصه ورود به دنیای فناوری اطلاعات و تکنولوژی از دهه 70 تاکنون گام‌های اساسی در این زمینه برداشته است.

موسوی‌فر افزود: این سازمان در دهه 70 با ورود سامانه‌های اطلاعاتی و عملیاتی تحت dos گام نخست را در زمینه ورود تکنولوژی به این سازمان پویا برداشته و به مرور زمان نسبت به ارتقای آن تلاش کرده است که امروزه به‌عنوان یک سازمان تمام مکانیزه در حال فعالیت و خدمت‌رسانی با پیشرفته‌ترین و جدیدترین متدهای نرم‌افزاری است.

وی بهره‌برداری از بستر فیبر نوری و شبکه ارتباطی mpls در کلیه ادارات استان را یادآور شد و گفت: این سازمان به‌منظور تسریع در خدمات‌رسانی به ارباب‌رجوع و ایجاد امنیت در تبادل اطلاعات، طرح فیبر نوری و شبکه MPLS در کلیه ادارات استان را عملیاتی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها