مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: با توجه به عملکردی که از بانک‌های استان داشته‌ایم در راستای تحقق سند اشتغال، تعهد دو هزار و 120 میلیارد تومان را داریم که بانک‌های استان باید به آن جامع عمل بپوشانند
کد خبر: ۸۸۰۳۵۹۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
به گزارش"خبرگزاری بسیج از لرستان "علی آشتاب در کارگروه اشتغال استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: بر اساس ارزیابی که وزارت تعاون و کار در حمایت از واحدهای بحرانی در قالب کارگروه احیا و حمایت مالی از بنگاه‌های خسارتی داشته و در راستای تدابیری که برای حفظ واحدهای مشکل‌دار شده است استان لرستان رتبه نخست را کسب کرده است.

وی افزود: بر اساس ارزیابی و اعلام کمیته امداد کشور، کمیته امداد استان لرستان رتبه نخست را در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان تصریح کرد : با توجه به عملکردی که از بانک‌های استان داشته‌ایم در راستای تحقق سند اشتغال، تعهد دو هزار و 120 میلیارد تومان را داریم که بانک‌های استان باید به آن جامع عمل بپوشانند.

وی خاطر نشان کرد : با پیگیری که از طرف بانک‌ها داشته‌ایم سهم بانک‌های دولتی هزار و 160 میلیارد تومان و سهم بانک‌های خصوصی 960 میلیارد تومان بوده که بانک‌های دولتی هزار و 700 میلیارد تومان و بانک‌های خصوصی 272 میلیارد تومان پرداختی داشته‌اند.

آشتاب گفت : بیشترین پرداختی تسهیلات سرمایه‌گذاری با 312 میلیارد تومان مربوط به بانک ملی، ملت 270 میلیارد تومان، کشاورزی 332 میلیارد تومان، مسکن 53 میلیارد تومان، صادرات 279 میلیارد تومان، توسعه صادرات 27 میلیارد تومان و صندوق کارآفرینی 41 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد : بانک‌های دولتی 88 درصد و بانک‌های خصوصی 11 درصد پرداخت تسهیلات اشتغال را داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان داشت : کمترین تسهیلات پرداختی مربوط به بانک‌های پاسارگاد با 311 میلیارد تومان، اقتصاد نوین با یک میلیارد و 235 میلیون تومان، ایران‌زمین با 581 میلیون تومان، بانک سرمایه یک میلیارد و 132 میلیون تومان، موسسه آرمان 10 میلیارد و 966 میلیون تومان، انصار و قوامین 9 میلیارد تومان بوده است.

آشتاب در ادامه خاطر نشان کرد: شهرستان خرم‌آباد با 675 میلیارد تومان، بروجرد 405 میلیارد تومان، دورود 255 میلیارد تومان بیشترین و شهرستان دلفان با 25 میلیارد و 637 میلیون تومان، دوره چگنی با 19 میلیارد تومان و رومشکان با هشت میلیارد و 616 میلیون تومان کمترین تحقق را در راستای توسعه سند اشتغال استان داشته‌اند.

انتهای خبر/ز

ارسال نظرات