خبرهای داغ:
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان،آئین تودیع و معارفه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گرمسار در سالن همایشات فرهنگسرای خورشید تابان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۹۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، جواد بهادری رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار تودیع و تقی نجفی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید‌علی مهدی‌نژاد،امام جمعه شهرستان گرمسار در این مراسم ضمن قدر دانی از زحمات رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار،اظهارداشت: رعایت تشرع و تعبد در اخلاق مسئولیتی برای هر شخصی که به مسئولیت های خرد و کلان و چه در سطح کشور،استان و یا شهرستان دست می‌یابد؛لازم و ضروری است.

وی با تأکید براینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نهاد مؤثر در ترویج تشرع و تعبد در بین مردم است؛افزود: مسئولان باید با کارمندان زیر دست خود با احترام و متانت برخورد کنن تا متقابل آن از احترام و محبوبیت برخوردار شوند و این امر می‌تواند یک ویژگی حسنه برای شخص مسئول باشد.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه«جواد بهادری در طول خدمت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار فعالیت های صادقانه و به دور از ایجاد تشنج در شهرستان را انجام داد» خاطرنشان کرد: یک مقام مسئول می‌تواند با عملکرد خود در شهرستان خدمت صادقانه و خالصانه انجام دهد و یا شهر را دچار تشنج و چنددستگی کند.

وی اذعان داشت: هدف از خدمت به مردم را برای جلب رضای خدا قرار دهید و به گونه ای فعالیت های خود را سامان دهید که از فرارسیدن زمان مرگ هراسی نداشته باشید.

در پایان امام جمعه گرمسار ضمن قدر دانی از فعالیت های جواد بهادری و همکاری های وی با ستاد نماز جمعه و امور فرهنگی شهرستان، انتساب تقی نجفی به عنوان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گرمسار را تبریک گفت.

گفتنی است: در این مراسم داریوش طاهری فرماندار گرمسار،یاسر عربی شهردار این شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر گرمسار و دیگر مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها