خبرهای داغ:
فرماندار بندرترکمن گفت:بازگشت به تعالیم و آموزه های ناب دین و بهره گیری از پرتو آن راه نجات مسلمانان است.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۲۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان؛عبدالحکیم فیروزی در جشنواره ادبیات داستانی قرآن وعترت اظهار داشت: فرهنگ و هنر مساله مهمی در جامعه است .

وی تصریح کرد: مهمترین مشکل جامعه ما در این است که از فرهنگ غنی قرآنی فاصله گرفته ایم لذا اگر در حوزه اقتصاد ، فرهنگ ، اخلاق و سایر زمینه ها مشکلاتی دیده می شود ناشی از ایجاد فاصله از فرهنگ قرآن وعترت است.
نماینده عالی دولت در بندرترکمن ابراز داشت: فاصله ایجاد شده جامعه از مفاهیم قرآن و مشکلات موجود سوژه ای دردست دشمنان اسلام شده است که پدیده گورخوابی نمونه از سوژه هاست.
فیروزی ادامه داد: اگر جامعه ما از قرآن و مفاهیم آن فاصله نمی گرفت امروز ما فقیری در جامعه نداشتیم که سوژه روز دشمنان شود. چرا که جاری شدن فرهنگ قرآنی در زندگی موجب حل معضلات جامعه است.
فرماندار بندرترکمن اذعان داشت: متاسفانه امروز خانواده ها با فاصله گرفتن از فرهنگ قرآن وعترت در تربیت فرزندان خود مستاصل شدند. لذا راه حل معظلات موجود بهره گیری از منابع قرآن وعترت است.
وی با اشاره اینکه ما از بزرگترین گنج زندگی غافل مانده ایم عنوان کرد: اگر فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شود و زندگی ما توام با این مفاهیم انسان سازباشد دنیای استکباری نخواهد توانست خدشه ای به جوانان و جامعه ما وارد کند.
فیروزی خاطر نشان کرد: دنیای کفر رمز بقای خود را در محو قرآن می داند. لذا برای رواج این فرهنگ و بیگانه ساختن جوانان ما از فرهنگ قرآنی تمام تلاش خود را به کارگرفته است تا اسلام و پیام پیامبر رحمت و مهربانی ها را محو و نابود سازد.
فرماندار بندرترکمن یادآور شد: بازگشت به تعالیم و آموزه های ناب دین و بهره گیری از پرتو آن راه نجات مسلمانان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها