خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری یادواره شهید «احمدی روشن»، 20 دی ماه امسال با حضور سردار نقدی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۷۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: فلسفه برگزاری یادواره شهید «مصطفی احمدی روشن» این است که با تأکید مقام معظم رهبری باید در اسوه‌های انقلابی‌گری توجه کنیم و سرلوحه کار قرار دهیم و روحیه انقلابی‌گر را در کشور گسترش دهیم که کشور باید با این روحیه پیش برود.

وی گفت: در زمینه هنری و مباحث علمی باید شهدایی را که داریم به عنوان اسوه معرفی کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان در سخنرانی‌های متعدد فرمود‌ اند امید من به شما جوانان مؤمن و انقلابی است و از شما جوانان حمایت می‌کنم که کشور در مسائل مختلف راه حل خود را بیابد که این روحیه انقلابی دوباره به جوانان بازگردد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه شهید «احمدی روشن» از شهدای هسته‌ای استان همدان است و این استان افتخار این را دارد که امثال سردار شهید «همدانی» و شهید «احمدی روشن» را در خود پرورش داده و باید به این امر پرداخته شود.

فریادرس ابراز داشت: سلسله جلسات شهید «مصطفی احمدی روشن»، شهید جوان مؤمن و انقلابی در چند استان کشور در حال انجام است که یادواره این شهید بزرگوار نیز در 20 دی ماه امسال همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام(ره) همدان با حضور سردار نقدی و خانواده این شهید و مداح اهل بیت(ع) احد قدمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع «جوان انقلابی» تقریبا در تمام مراکز استان‌ها انجام شده است، تأکید کرد: ما این برنامه را در استان پیگیری می‌کنیم که بتوانیم آن روحیه انقلابی را در نسل جوان پرورش دهیم که در آینده نسل‌های بهتری را تقدیم جامعه کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه افزود: اینکه امروز کشور توانسته روی پای خود بایستد مدیون خون پاک شهدای این مرز و بوم است.

* برگزاری کنگره شهدای دانشجو و همایش 2 هزار نفری جوانان انقلابی در همدان

وی ابراز داشت: اگر این مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا نبود امروز کشور ما دست کمی از سوریه و عراق و کشورهای اطراف نداشت.

فریادرس بیان کرد: شهدا نمادهای برجسته ایثار و شهادت هستند که باید به حق مورد ستایش و تمجید قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بهمن ماه امسال همایش 2 هزار نفری جوانان انقلابی به همت بسیج دانشجویی غرب کشور انجام می‌شود که یک رویکرد گفتمان ساز با موضوع مسائل روز است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری کنگره شهدای دانشجو اضافه کرد: این کنگره برای شهدای دانشجویی، برگزار می‌شود و از جمله برنامه‌های آن جشنواره فرهنگی ورزشی ققنوس و اختتامیه کنگره شهداست.

وی ادامه داد: این جشنواره 8 اسفند ماه به همت دانشکده علوم پزشکی که دبیر جشنواره است برگزار می‌شود و جشنواره ورزشی توسط دانشگاه آزاد و افتتاحیه آن در دانشگاه بوعلی برگزار می‌شود.

فریادرس در ارتباط با قرارگاه‌های دانشجویی سطح همدان افزود: دو قرارگاه در سطح همدان داریم که ذیل دانشگاه فعالیت می‌کنند ولی فعالیت هایی که مقرر است به صورت کلی در سطح شهر انجام شود با قرارگاه شهید همدانی با همراهی سایر تشکل های دانشجویی انجام می شود.

وی بیان کرد: قرارگاه شهید همدانی هم نقش مجمع تشکل دانشجویی استان را دارد و هم نقش اجرایی در فضای عمومی شهر را دارا است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در مورد قرارگاه شهید «احمدی روشن» گفت: این قرارگاه یک قرارگاه تخصصی است و مباحثی همچون فیش های نجومی و فساد مسئولین و مباحثی از قبیل کشاورزی و صنعت را با یک تیم تخصصی که با دستگاه‌های دولتی در ارتباط است، پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه احمدی روشن این وظیفه را برعهده دارد و مباحث عمومی تر را در سطح استان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات