عضو شورای شهر بندرعباس:

ایجاد امنیت شغلی برای زنان زمینه‌ساز تحقق عدالت اقتصادی است

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: ایجاد امنیت شغلی بخصوص برای زنان سرپرست خانوار زمینه‌ساز تحقق عدالت اقتصادی است.
کد خبر: ۸۸۰۳۶۸۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، پروین علیزاده صبح امروز در حاشیه نشست شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: عدالت بنیادی‌ترین خواسته انسان‌ها در جوامع امروز است و بخصوص عدالت اقتصادی و اجتماعی زمینه‌ساز بالندگی جامعه را فراهم می‌کند.

وی افزود: برقراری عدالت در بین شهروندان در سایه تحقق قانون از یک سو و تدوین و تصویب قوانینی کارآمد میسر است.

عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که ایجاد امنیت شغلی برای زنان بخصوص زنان سرپرست خانوار زمینه‌ساز تحقق عدالت اقتصادی است، ادامه داد: امنیت اقتصادی در جامعه یک نیاز جدی است که در صورت عدم تحقق آن سایه خود را بر دیگر بخش‌های جامعه نیز به جای می‌گذارد.

علیزاده گفت: باید زمینه‌های بروز ناعدالتی‌های اجتماعی را بررسی کنیم و بخصوص در زمینه اعتیاد که زنگ‌ خطر ناامنی اجتماعی بشمار می‌رود، می‌بایست بیش از برخورد‌های قهری به دنبال ریشه‌یابی اجتماعی آنها بود.

این مسؤول تصریح کرد: جرم‌انگاشتن برخی پدیده‌های اجتماعی نباید مانعی بر سر راه ریشه‌یابی اجتماعی آنها باشد بلکه باید جامعه‌شناسان در این زمینه به نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مسؤول کمک کرده تا بتوانیم ریشه بروز جرم‌ها را شناسایی و در این زمینه به حل آنها کمک کنیم.

عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به تأثیرات برنامه‌ریزی‌های مستمر اجتماعی در زمینه پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: آموزش و آگاهی دو رکن مقابله با آسیب‌ها است که باید با همکاری مردم و دیگر دستگاه‌ها در این زمینه به طور جدی اقدام کرد.

علیزاده همچنین بر ضرورت انسجام در برنامه‌های فرهنگی شهرداری بندرعباس با محوریت محلات شهر نیز تأکید کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار