کد خبر: ۸۸۰۳۷۰۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۲

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان املش گفت: 41نفر از شهروندان املشی در سال جاری از صندوق کارآفرینی امید بیش از 9 ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

سیروس جعفرپورمقدم رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان املش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، اظهار کرد: 9 میلیارد و 410 میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت در 9 ماه گذشته در زمینه های مختلف کشاورزی، خدمات و صنعت به 41 نفر از افراد جویای کار این شهرستان پرداخت شده است.

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان املش گفت: باز پرداخت تسهیلات اشتغالزایی این صندوق که از نوع قرض الحسنه است؛ 60 ماهه و کارمزد بانکی آن 4 درصد است که برای 63 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

جعفرپورمقدم تصریح کرد: علاوه بر این، از محل سپرده گذاری مردمی در قالب طرح امید با هدف گسترش کسب و کار 4 میلیارد و 613 میلیون  ریال تسهیلات بانکی به 46 نفر از شهروندان املشی در زمینه های مختلف کشاورزی، خدمات و صنعت در 9 ماه گذشته پرداخت شده است.

جعفرپورمقدم افزود: 52 نوعروس و نوداماد املشی برای دریافت وام ازدواج در سایت صندوق کارآفرینی امید شهرستان املش از آغاز سال جاری تاکنون  ثبت نام کرده اند که 33 نوعروس و نوداماد هر یک  صد میلیون ریال و در مجموع 3 میلیارد و 300 میلیون ریال وام ازدواج از این صندوق دریافت کرده اند.

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان املش خاطرنشان کرد: هر یک از نوعروسان و نودامادان عضو خانواده ایثارگر در صورت ثبت نام در سایت بنیاد شهید و امور ایثارگران، می تواند دوبرابر معادل دویست میلیون ریال تسهیلات ازدواج از این صندوق دریافت کند.

ارسال نظرات