مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان:

ظرفیت های گردشگری جزیره منجیل، اقتصاد گیلان را متحول می کند

مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان با اشاره به پتانسیل ها و توانمندی های شهرستان رودبار در بخش های مختلف، به جزیره پشت سد سفیدرود اشاره کرد و گفت: با سرمایه گذاری در بخش گردشگری در پشت سد سفیدرود منجیل، می توان اقتصاد شهرستان و گیلان را متحول ساخت.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۱۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، کارگروه اشتغال شهرستان رودبار با حضور دکتر همتی مدیر توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور و به ریاست میرغضنفری فرماندار شهرستان، در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید 1547 میلیارد ریال اعتبار در گیلان پرداخت کرده ایم، گفت: این میزان نسبت به سال های گذشته رشد دو تا سه برابری داشته است.

علی شیخ الاسلام با بیان اینکه صندوق، نمونه سازی می کند، افزود: در اسطلخ جان جوانان دانشگاهی دامپروری و پرورش ماهی انجام می دهند در فتحکوه بادام زمینی کشت می شود که همراه با محصول فندق رودبار نیاز به فرآوری و بسته بندی است.

وی با اشاره به عرضه روغن زیتون تولیدی رودبار، اظهار کرد: این روغن را با بسته بندیهای مختلف و روشهای نوین می توان وارد فرهنگ غذایی خانواده ها کرد افزایش مصرف سرانه آن را موجب شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان با اشاره به پتانسیل ها و توانمندی های شهرستان رودبار در بخش های مختلف، به جزیره پشت سد سفیدرود اشاره و اذعان کرد: با سرمایه گذاری در بخش گردشگری در پشت سد سفیدرود منجیل، می توان اقتصاد شهرستان و گیلان را متحول ساخت.

شیخ الاسلام از مدیران و مسئولین مربوط سد منجیل خواست تا فرصتی فراهم سازند تا بتوان از توانایی ها و ظرفیت های گردشگری این جزیره زیبا و ارزشمند، بهترین بهره را برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار