در مراسم پایانی اولین همایش سراسری مسئولین روابط عمومی، تبلیغات و خبرگزاری دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، روابط عمومی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان رتبه برتر کشوری منتخب و تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۷۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمدتقی عصار معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم  با اشاره به اهمیت توجه به عامل انسانی در برنامه‌های بنیاد، اظهار داشت: نیروی انسانی یا عامل انسانی در برابر عوامل مادی مانند ساختار، تکنولوژی، تجهیزات و منابع قابل مقایسه نیست؛ به عبارت دیگر برای غلبه بر عوامل مادی نیازمند نیروی انسانی دارای دانش روز هستیم.

وی افزود: بر این اساس هنگامی که قرار است بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها با دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف ارتباط و تفاهمی ایجاد کند، نیاز به شناخت و آگاهی نسبت به وظایف و مسئولیت‌های دستگاه و سازمان مورد هدف داریم، که این نشان‌دهنده نقش و اهمیت عامل انسانی در پیشبرد اهداف است.

 

سردار عصار با بیان اینکه هدف اصلی فعالیت‌های این بنیاد «حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» است، تصریح کرد: بر این اساس تداوم آموزش و وجود نظام ارزشیابی موضوع مهمی است، که همواره باید در برنامه‌های جاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وجود داشته باشد؛ زیرا عامل انسانی است که می‌تواند بر عوامل مادی غلبه کند.

 

در پایان این مراسم استان‌های چهار محال و بختیاری، البرز و سیستان و بلوچستان در حوزه روابط عمومی و تبلیغات و مسئولین خبرگزاری دفاع مقدس در استان‌های مازندران، قم و خراسان رضوی به عنوان فعالین برتر روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خبرگزاری دفاع مقدس تجلیل شدند.

ارسال نظرات