امام جمعه شهرستان دورود گفت:منازعات لفظی مشکلات و دغدغه هایی برای مردم ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۹۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛حجت الاسلام حقیان در خطبه های نماز جمعه به اختلاف بین سران دو قوه قضاییه و مجریه اشاره کرد و گفت:اینکه امروز در خطبه های نماز جمعه تذکراتی داده می شود باب تکلیف است و تداوم این منازعات لفظی که در رسانه های مختلف بیان و پخش می شود باعث می شود که ما به این رسالت خودمان عمل کنیم و نصحیت کنیم .

وی افزود:یک طرف موضوع وظیفه ماست و طرف دیگر نباید کار بجایی برسد که مردم حاکم را نصیحت کنند و تداوم این منازعات تبعات منفی زیادی دارد.

امام جمعه دورود اثرات منفی این منازعات را در چهار بخش بیان کرد و گفت:نخستین اثر منفی بد بین شدن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است در صورتی که هر دو طرف در لباس دین رسالت پیدا کرده اند و باید اخلاق محور و اخلاق مدار باشند.

حقیان افزود:  اثر دوم ایجاد یک فضا و دریای آزاد برای دشمنان  است که از این فرصت استفاده می کنند و به اهداف خودشان نزدیک می شوند.

خطیب نماز جمعه دورود ادامه داد: سوم اینکه ،فرصت خدمت به مردم از دست می رود در صورتیکه همه ما آرزو می کنیم فرصت خدمت پیدا کنیم و حالا که این دو بزرگوار فرصت خدمت پیدا کردند نباید فرصت سوزی کنند و همچنین با ادامه این روند وظیفه سیاست گذاری  تصمیم گیری و اولویت بندی را از دست خواهند داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این منازعات لفظی مشکلات و دغدغه هایی برای  مردم ایجاد شده است و با ادامه این روند نزاع در بین مردم گسترش پیدا خواهد کرد و اینها اثرات نامطلوبی دارند.
ارسال نظرات