امام جمعه موقت کوهرنگ:

نگاه حزبی به فیش‌های نجومی ممنوع/ فیش‌‌های نجومی کلیت نظام را زیر سوال می‌برد

امام جمعه موقت کوهرنگ گفت: جريان‌های سياسی در موضوع فيش‎های حقوقی نگاه حزبی نکنند چرا که کليت نظام را زير سوال می‌برد و اعتماد به نظام را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۰۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عسگری، امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه چلگرد، ضمن تبريک به‌مناسبت ميلاد امام حسن عسکری (علیه السلام)  اظهار کرد: با توجه به نزديک شدن انتخابات 96 و رکودي که در اقتصاد حاکم شده است انتظار می‌رود دولت از هر ابزاری برای ايجاد  جرقه اميد در مردم استفاده کند تا حدی رونق اقتصادی ايجاد شود که فرصت شغلی جديد ايجاد شده باشد.

وی افزود: اين در حالی است که مردم از بی رونقی بازارها و خريد و فروش نکردن، روبرو و نگران  هستند لذا دولت محترم بايستي چاره اي بينديشند تا از اين وضعيت موجود رهايي يافته و بسمت و سوي رونق اقتصادي و راه افتادن چرخه بازار شود.

امام جمعه موقت کوهرنگ بيان کرد: با ايجاد و رونق و فرصت هاي شغلي جديد، اقتصاد ما را از کسالت و يکنواختي در مي آورد.

وی تصریح کرد: با گذشت زمان زيادي از فيش هاي نجومي اقدام خاصي در مقابله با اين موضوع نشده است.
 امام جمعه موقت کوهرنگ با اشاره به فيش هاي نجومي ابراز داشت: حدود 8 ماه از اعلام پديده شوم فيش هاي نجومي مي گذرد در اين مدت علي رغم اعلام آمارهاي متعدد و هشدار هاي مختلف از سوي مسئولين امر متاسفانه هنوز اقدام موثري در مقابله ي با اين پديده شوم صورت نگرفته است.

عسگري با طرح اين سوال که چرا با اين پديده شوم مبارزه قاطع نمي شود خاطرنشان کرد: عدم وجود عزم جدي در دولت و مجموعه هاي مسئول و اختلاف نظر در ميان مسئولان است زيرا در حالي که برخي مسئولان اين پديده را از مصاديق فساد دانسته ولي برخي ديگر ضرورت چنداني براي مقابله با آن احساس نمي کنند.

وی افزود: جريان هاي سياسي در موضوع فيش هاي حقوقي نگاه حزبي نکنند چرا که کليت نظام را زير سوال مي برد و اعتماد به نظام را نشانه گرفته است.

خطيب نماز موقت کوهرنگ اشاره کردند: جريان هاي سياسي به اين موضوع نگاه جرياني و سياسي داشتند و هر يک سعي و تلاش دارند جناح رقيب را تخريب کنند اين در حاليست که تبعات سود فيش هاي نجومي متوجه کليت نظام بوده و با کمال صراحت اعلام مي دارم اعتماد به نظام مقدس جمهوري اسلامي را نشانه رفته اند و اين در حاليست که رسانه ها هم به جاي آنکه تلاش کنند تا به گفتمان سازي براي رفع اين مشکل بپردازند بيشتر در تلاش اند تا آن را به جريان هاي خاص و جناح هاي خاص  ربط دهند.

عسگري در ادامه گفت: از مسولان امر انتظار مي رود تا با اقدام قاطع و عادلانه هم اطمينان و هم امنيت رواني را نسبت به نظام را احياء کنند و هم مانع ترويج اين مسئله شوند.

وی خاطرنشان کرد: شوراي انقلاب اسلامي زمينه انتقال حکومت از سلطنتي به جمهوري اسلامي را فراهم آورد.

وي در پايان ضمن گراميداشت 22 ديماه روز تشکيل شوراي انقلاب، تشکيل اين شورا را اولين حرکت و اقدام عملي و ميداني را در جهت  اداره کشور بر شمرد زيرا با تشکيل اين شوراي بسياري از مشکلات مردم را حل نمود و زمينه انتقال حکومت را از سلطنت به جمهوري اسلامي را در پي داشت.

ارسال نظرات