مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح:

هدف دشمن از ایجاد ناآرامی در منطقه نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان داشت: ما هم اکنون در وضعیت حساسی به سر می بریم و شاهد حمله به یمن و سوریه و عراق و لبنان هستیم که هدف تمام این حرکت ها از بین بردن نظام جمهوری اسلامی می باشد.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۱۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیین بزرگداشت سی امین سالروز شهادت فرمانده تخریب قرارگاه خاتم الأنبیاء(ص) سردار شهید علیرضا عاصمی و شهدای تخریبچی شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و بخش کوهسرخ با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان کاشمر در سالن اجتماعات زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.

در این مراسم معنوی که خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی، فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان، دکتر اسماعیلی عضو شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری و مسئولان محلی حضور داشتند سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی، مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی اظهار داشت: سردار شهید عاصمی یکی از فرماندهان و عرفای بزرگ دوران دفاع مقدس بود که با نبوغ خود در تخریب توانست شاگردان زیادی را تربیت کند و در این حوزه جایگاهی مانند شهید طهرانی مقدم داشت.

وی افزود: باید به مردم شهیدپرور کاشمر آفرین گفت که با حضور خود در صحنه های مختلف، از ارزش ها، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع کردند و در این راه یک هزار شهید، ۳۰۰ جانباز و ۱۱۰ آزاده را تقدیم نمودند و لذا باید گفت شهرستان کاشمر یک لشکر به تمام معنی در خدمت ولایت فقیه و انقلاب اسلامی قرار داده است و امروز هم در خط دفاع از اسلام و انقلاب است.

سردار قربانی ادامه داد: سردار شهید عاصمی فرمانده تخریب قرارگاه خاتم الأنبیاء(ص) بود که چندین لشکر از سپاه و ارتش در این قرارگاه حضور داشتند و خود این شهید نیز در خط مقدم نبرد، سخت ترین مأموریت ها را می پذیرفت.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این عمل های صالحی که شهدا انجام دادند باعث ماندگاری آن ها شد به عنوان مثال امروز شاهد زیارتگاه باشکوه شهید آیت الله مدرس(ره) در کاشمر هستیم اما در مقابل اثری از قبر رضاشاه پهلوی نیست.

وی با بیان اینکه باید از مراسم بزرگداشت شهدا، درس و عبرت بگیریم تصریح کرد: کشورهای مختلف دنیا در دوران دفاع مقدس بسیج شده بودند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما با ایثارگری شهدا و رزمندگان اسلام نتوانستند کاری از بین ببرند.

سردار قربانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تخریب گفت: در سطح کشور ۳ هزار شهید تخریبچی داشتیم که ۱۰۰ نفر از این شهدا متعلق به منطقه کاشمر هستند.

وی با اشاره به وضعیت فعلی دنیا و منطقه اظهار داشت: ما هم اکنون در وضعیت حساسی به سر می بریم و شاهد حمله به یمن و سوریه و عراق و لبنان هستیم که هدف تمام این حرکت ها از بین بردن نظام جمهوری اسلامی می باشد و لذا هم اکنون بسیاری از عزیزان ما در این کشورها در خط مقدم نبرد هستند.

قربانی ادامه داد: امروز همان کسانی که در دوران دفاع مقدس شاگرد شهید عاصمی بودند در سوریه و عراق در حال آموزش دادن فنون و روش های تخریب به رزمندگان آن کشورها هستند.

وی با بیان اینکه همه باید با پیروی از ولایت فقیه از ارزش ها دفاع کنیم نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار داد و گفت: اگر مراقبت نکنیم تهاجم فرهنگی خسارت های سنگینی را برای ما به بار می آورد و باید اذعان کرد که امروزه سایت های اینترنتی و شبکه های ماهواره و سایر فضاهای مجازی از جنگ و حمله های شیمیایی خطرناک تر شده اند و لذا باید مراقب نسل جوان خود که آینده این نظام به دست آن ها خواهد بود باشیم.

شایان ذکر است سخنرانی توسط رسول عاصمی فرزند سردار شهید عاصمی، قرائت شعر در وصف شهید عاصمی و شهدای تخریب، بیان خاطره توسط سه نفر از راویان دفاع مقدس و طراحی زنده چهره شهدای تخریب از دیگر برنامه های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها