رئیس مجمع عمومی بسیج پلدختر گفت:پلدختر با داشتن منابع نفت،گاز وقیر ولی همچنان میزان استفاده این شهرستان از اعتبارات خاص مناطق نفت خیز مبهم است.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۲۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان ،علی عباس بهاروند رئیس مجمع عمومی بسیج پلدختر در حاشیه برگزاری این مجمع با تاکید بر شفاف سازی مسئله تخصیص اعتبارات نفت به پلدختر بیان کرد:مسئولین در این خصوص شفاف سازی کنند و درصدی که مربوط به پلدختر و معمولان برای توسعه این مناطق به شهرستان تخصیص یابد.
 
بهاروند با تاکید براینکه کار مجمع عمومی بسیج اجرایی نیست بلکه مشورتی است اضافه کرد:مجمع عمومی بسیج در سال دوبار برگزار می شود که در نیم سال اول اولین مجمع شهرستان برگزار و تا پایان سال دومین مجمع را هم برگزار خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد:مجمع عمومی بسیج که شامل کارگروه هایی و از نظرات نخبگان،اندیشمندان،فرهنگیان،طلاب و روحانیون برای اجرایی شدن برنامه های خود بهره می گیرد.
 
رئیس مجمع عمومی بسیج پلدختر با اشاره به موضوع قبلی مجمع در خصوص حفاظت از منابع طبیعی وآبی شهرستان تاکید کرد:با حضور مسئولین نسبت به ارائه راهکارهای لازم در خصوص احداث سد بن لار و چولهول جهت کنترل سیلاب و فعال سازی پمپاژهای کشاورزی جهت آبی شدن اراضی اقدامات لازم صورت گیرد.
 
بهاروند با اشاره به ساخت آزاد راه کربلا گفت:برای اینکه کمترین خسارت به منابع طبیعی و محیط زیست وارد شود مناسب ترین مسیر برای احداث این آزادراه از طریق جاده قدیم پلدختر-خرم آباد که هم اکنون در حال چهار خطه کردن است.
 
 وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی  موضوع دومین مجمع عمومی بسیج شهرستان است تصریح کرد:اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش ،اقتصاد کشور است و به ابعاد مختلف آن برای اجرایی شدن در استان وشهرستان بیشتر باید توجه شود.
 
رئیس مجمع عمومی بسیج پلدختر خاطر نشان کرد:بر همین اساس دولت،لرستان را به عنوان یکی از استان های پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب کرده که نیاز به توجه بیشتر دولت و اجرایی شدن برنامه ها تا مردم واقعا تغییرات اقتصادی را در استان و شهرستان لمس کنند.
 
بهاروند با اشاره به اختصاص تسهیلات اشتغالزایی بسیج در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد:در دادن تسهیلات واجرای طرح ها نظارت کامل باید صورت گیرد تا شاهد حیف ومیل شدن بیت المال نباشیم وواقعا این تسهیلات در امر اشتغالزایی صرف شود.
ارسال نظرات