خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: شهدای تبلیغات با ایجاد فضای گرم در دفاع مقدس مایه انگیزه و روحیه برای رزمندگان بودند.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۳۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در یادواره شهدای تبلیغات سپاه استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله برگزار شد اظهار داشت: شهدای تبلیغات با ایجاد فضای گرم در دفاع مقدس مایه انگیزه و روحیه برای رزمندگان بودند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه سرلشکر رضایی همیشه به استان کرمانشاه عنایت ویژه‌ای دارد عنوان کرد: این پیشکسوت دفاع مقدس بسیار مورد توجه امام راحل(ره) بود به‌طوری که ایشان را آقا محسن می‌خواندند و بعد از همه سرلشکر رضایی را آقا محسن خطاب کردند و همه در جریان علاقه امام نسبت به ایشان هستند.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه آقا محسن زمانی جاودانه شد که امام(ره) وی را خطاب کردند، گفت: سرلشکر رضایی در دوران سخت و به یادماندنی که سبب اضطراب مردم و مسئولان می‌شد فضای شاد و دلگرمی را با مدیریت خود به ارمغان آورد و مایه عزت و سربلندی شد در و امروز نیز از حضور وی در تمام صحنه‌‌ها استفاده می‌شود.

یادواره 51 شهید تبلیغات سپاه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد. در این یادواره سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، اعضای شورای تأمین استان، خانواده 51 شهید تبلیغات و عموم مردم حضور داشتند.

در این یادواره سرلشکر رضایی به ایراد سخنرانی پرداخت و پخش کلیپ و مداحی مداح اهل بیت(ع) یزدان ناصری از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای تبلیغات سپاه کرمانشاه بود.

ارسال نظرات