خبرهای داغ:

دشمن به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه است

امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز دشمن به دنبال ترویج فرهنگ بی حجابی و تخریب باورها و اعتقادهای مذهبی در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۴۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب توسط رژیم پهلوی، افزود: رضاخان با این اقدام می خواست چادر را از سر زنان بر دارد و حرام را در جامعه ترویج کند.
وی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی که با فرهنگ حجاب و عفاف عجین هستند این مساله را نپذیرفتند و حجاب را حفظ و عقاید خود را در جامعه پیاده کردند.
وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی تاریخ عزت، حجاب و عفاف زن را بار دیگر نشان دادند و با تمام قدرت در مقابل رژیم طاغوت ایستادند.
خطیب جمعه قصرشیرین ادامه داد: امروز دشمنان دین خدا با تبلیغات سوء خود سعی در تخریب باور و اعتقاد دینی ملت ما دارند که نیاز است هوشیار باشیم.
حجت الاسلام ملکی از راهکار های ترویج حجاب در جامعه را اجرای گفتمان حجاب و عفاف و تثبیت آن در بین دانش آموزان و دانشجویان بیان کرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) و سالروز شهادت میرزا تقی خان امیر کبیر گفت: این مرد بزرگ گفت که باید ایران را ایرانی اداره کند و دست اجانب از این کشور کوتاه شود و شعار نه شرقی نه غربی را در جامعه سرداد
ارسال نظرات
آخرین اخبار