امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه در جامعه بد حجاب نداریم گفت: حجاب از دو حالت با حجاب یا بی حجاب خارج نیست لذا مسئولان نباید خود را با عنوان بدحجاب خود را گمراه و در پشت آن پنهان شوند.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۸۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهربه نقل از سفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به دیدار نخبگان، مدال آوران و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر لزوم شکرگذاری نعمت نخبگی نخبگان و استعدادهایی که خداوند برآنان اهدا کرده تاکید کرد.

وی افزود: آینده کشور سرشار از علم و معنویت است که در سایه نخبگان آینده روشنی برای جمهوری اسلامی ایران پیش بینی می‌شود لذا نباید تلاش علمی کشور کند یا متوقف شود بلکه می‌بایست با سرعت بیشتر در مسیر توسعه علمی گام برداشته شود و در کنار توسعه علمی می‌بایست اخلاق و معنویات نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: نسل امروز کشور تواناتر، آگاه‌تر و فعال‌تر از نسل‌های دهه اول انقلاب هستند.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به سالروز اجرای توطعه کشف حجاب در کشور در زمان محمد رضا و به پشتیبانی انگلیس حجاب را که از ضروریات دین بود دستور کشف و یا حذف حجاب داد و خسارت عظیمی بر کشور تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه در جامعه بد حجاب نداریم گفت: حجاب از دو حالت با حجاب یا بی حجاب خارج نیست لذا نباید خود را با عنوان بدحجاب خود را گمراه کنیم.

وی ادامه داد: بی حجابان که موهای و برجستگی های بدن خود را در معرض دید عموم مردم قرار داده‌اند در واقع ارزش خود را در آن دیده‌اند و شخص هیچ ارزشی برای خود قائل نیست.

حجت الاسلام باوقار تاکید کرد: دشمن توانسته است بی حجابی را در کشور ترویج دهد لذا دشمن به کشور نفوذ کرده و با ترویج بی حجابی به موفقیت نیز دست یافته است و این امر به مرور زمان به عادت تبدیل شده است.

وی افزود: وقتی بی حجابی در جامعه گسترش یابد خیانت به زوجین نیز در جامعه افزایش می‌یابد و خانواده‌ها به سرعت از هم متلاشی می‌شوند؛ همچنین بی حجابی موجب اقت تحصیلی و بی علاقگی جوانان به ازواج می‌شود.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به تصادفاتی که اخیراً در محور مشگین‌شهر-اردبیل رخ داده است گفت: بی تدبیری برخی از مسئولان موجب شده است که میلیاردها ريال برای محور مشگین‌شهر-اردبیل سرمایه‌گذاری شود اما هنوز برای افتتاح آن اقدامی صورت نگرفته است و شاهد کشته شدن تعدادی از شهروندان در سایه بی تدبیری مسئولان هستیم.

وی ادامه داد: در مسئله بحران گاز منطقه بارها تاکید شده و نامه‌ای نیز برای رفع مشکل این منطقه به دولت مردان نوشته شده اما متاسفانه هنوز هیچ اقدام و نتیجه ای حاصل نشده است و همچنان نیاز به پیگری است.

ارسال نظرات