معصومه ابتکار که عملکرد ناموفقش با وجود اعتراض ملت ایران نتوانست رئیس جمهور را برای تغییر وی مجاب کند، صدا و سیما را متهم به «رفتار‌های جناحی» نمود ...
کد خبر: ۸۸۰۳۹۵۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

دیوار صدا و سیما این روزها آنقدر کوتاه شده‌است که ناموفق‌ترین عضو کابینه‌ی حسن روحانی نیز از آن انتقاد می‌کند!

معصومه ابتکار که عملکرد ناموفقش با وجود اعتراض ملت ایران نتوانست رئیس جمهور را برای تغییر وی مجاب کند، صدا و سیما را متهم به «رفتار‌های جناحی» نمود و با اشاره به اینکه صدا و سیما به‌عنوان یک رسانه ملی تکالیفی بر عهده دارد، گفت: مهم‌ترین این تکالیف، انعکاس واقعیت‌هاست؛ بنابراین ،این رسانه نباید وارد جناح‌بندی‌ها، جبهه‌گیری‌ها و دسته‌بندی‌های خاص سیاسی بشود؛ بلکه باید واقعیت‌ها را مطرح کند.

وی همچنین مدعی شد : مثلاً در حوزه محیط زیست فعالیت‌هایی صورت گرفته که نباید نادیده گرفته شود. در دوره‌های مختلف حدی از فعالیت و تولیدات محیط زیستی اتفاق افتاده، ولی در دوره ریاست آقای عسگری بخش تولیدات محیط زیستی تقویت شده و به سازمان محیط زیست فرصت‌هایی برای بیان اقدامات داده شد؛ اما این رویکرد در بخش خبر خیلی کمتر است.

وی افزود: کسی منکر این موضوع نیست که رسانه ملی بدون طرح مشکلات و نقایص نمی‌تواند رسالت خود را ایفا کند، اما متأسفانه در برخی برنامه‌ها بویژه در برنامه‌های تحت تسلط معاونت سیاسی و بخش خبر، از ابتدای دولت یازدهم، در مقابل دولت با جانبداری برخورد شده و جبهه‌گیری شده است.

هرچند که انتظار می‌رود صدا و سیما مطالبات ملی را همچون روشنگری در خصوص نقض برجام را به صورت جدی‌تری دنبال کند و ازهمین روی انتقاداتی به ان نیز وارد است ، با این حال عده‌ای پس از آنکه هنوز موفق نشده‌اند رسانه‌ی ملت را به تریبون دولت تبدیل کنند سخت برآشفته‌اند!

ارسال نظرات