مطالبه افکار عمومی از قوه قضائیه:
۲۵۳ امین شماره هفته نامه ۹دی، امروز شنبه هجدهم دی ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۶۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۵۳ امین شماره هفته نامه ۹دی، امروز شنبه هجدهم دی ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹دی به سخنان هقته گذشته آیت الله آملی لاریجانی اشاره داشته و به همین مناسبت گزارشی از اتهامات و جرایمی که مسئولین قضایی و برخی نمایندگان مجلس در خصوص برادر رئیس جمهور مطرح کرده اند با عنوان «حسین فریدون را بازداشت کنید» منتشر کرده است.

پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به سخنان نوبخت مبنی بر تایید صلاحیت حتمی روحانی در انتخابات ۹۶ هم موضوع دیگری است که در گزارشی با عنوان «هیچ تضمینی برای تایید صلاحیت روحانی وجود ندارد» آمده است.

اما سومین قسمت از کتاب "هاشمی از نگاهی دیگر" که نوشته کامران غضنفری است در این شماره ۹دی به موضوع مهم و البته جنجالی ای پرداخته است؛ ماجرای چگونگی ثروتمند شدن هاشمی و ۳۰۰ قطعه زمینی که در سال ۴۳ در سالاریه قم نصیب او می شود سوژه گزارش صفحه جریان شناسی شده که با عنوان «املاک نجومی رفسنجانی» منتشر می شود. این کتاب هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است.

۹دی ۲۵۳ ام در صفحه فرهنگ علاوه بر تجلیل از جشنواره عمار، به نقد سند آموزشی ۲۰۳۰ و همچنین پشت پرده آوزش مسائل جنسی به کودکان و انتشار کتابی در همین زمینه پرداخته است.

همچنین در جدیدترین شماره ۹دی به مطالب و موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ سخنان آیت الله جوادی آملی درباره بانکهای ربوی و مساله فقر؛ به همراه گفتارها و یادداشتهایی از: دکتر الهام، حجت الاسلام قاسمیان، محمد کاظم انبارلویی، مهندس مهرداد بذرپاش، حجت الاسلام رسایی، دکتر مهدی جمشیدی، دکتر مجتبی نامخواه، دکتر شبیر فیروزیان، عبدالله عبداللهی، سید مسعود شهیدی، علی منصوری، سهیل تقوی، و ....
 
هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day.ir مراجعه نمائید.

حسین فریدون را بازداشت کنید


ارسال نظرات