استاندار اردبیل موفقیت دانش آموزان خلخالی روستای نساز را به فناوری ساخت پهباد به استان اردبیل تبریک واین اقدام را تحسین نمود.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۶۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، مجید خدابخش در شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به اقدام تحسین برانگیز دانش آموزان خلخالی در رسیدن به فناوری تولید پهباد در روستای نساز بخش خورش رستم خلخال گفت: رسیدن به این فناوری توسط دانش آموزان بسیجی روستای نساز قابل تحسین است.

وی ضمن تبریک این موفقیت عظیم به مردم استان اردبیل گفت: این دانش آموزان با کمترین امکانان به چنین فناوری عظیم که نیازمند امکانات و تکنولوژی مهم است دست یافته اند که نشان از استعداد و علاقمندی دانش آموزان استان حتی در روستاها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مجید خدابخش ضمن تقدیر از زحمات این دانش آموزان مدرسه روستای نساز خلخال گفت: این اقدام قدمی جدید و شروعی موفقیت آمیز برای نشان دادن استعدادهای بالقوه است و ما از این فناوری این دانش آموزان و معلم زحمتکششان استقبال می کنیم و انشاالله طی مکاتباتی با صنایع دفاعی کشور این توانمندی را به شایستگی معرفی خواهیم کرد.

استاندار اردبیل با اهدا لوح به دو عضو از این تیم هشت نفره و مربی فیزیک آن ها از زحمات آنا تقدیر کرد.

همچنین با عنایت ویژه استاندار اردبیل وا عضای شورای تامین شهرستان خلخال اعضای این گروه یک سفر زیارتی مشهد و یک سفر زیارتی کربلای معلی دریافت کردندکه طی برنامه ریزی به این سفرها مشرف خواهند شد.

ارسال نظرات