امام جمعه خلخال گفت: اسلام دین تکلیف وانجام مسئولیت است.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۶۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، حجت الاسلام امیر رشبتری در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با تقدیر از مسئولین استانی وجمیع خدمات انجام شده گفت: اسلام دین تکلیف و انجام مسئولیت است.

رشبتری با اشاره به اصلی ترین مشکل منطقه یعنی اشتغال گفت: در بحث زیرساخت ها ما اصلی ترین مشکل را برای رونق اشتغال داریم که راه های ارتباطی از جمله مشکلات هستند.

رشتبری گفت: اگر مشکل راه‌ها حل نشود منجر به جلوگیری از فرار سرمایه گذار‌ها شده و راه حل اصلی مشکل تلاش برای رفع این موانع اصلی است.

رشتبری به جاده خلخال کلور ودرام اشاره وگفت: با بازگشایی این راه و تکمیل و آسفالت آن نفس استان باز خواهد شدو هم در وقت و هم در هزینه و هم در نگهداری صرفه خواهد داشت

رشتبری گفت: جاده پونل با بهترین زحمات آسفالت و مورد بهره‌برداری قرا گرفت ولی باز مشکل مسدود ماندن آن در حوزه گیلان یکی از موانع است که بیشترین حوزه مال استان گیلان بوده که با حل این مشکل توسط مسئولین استانی دو استان مشکل مردم حل خواهد شد و مجبور نخواهند بود به خاطر یه مسیر کوتاه 40 کیلومتر مسیر را در 6 ماه از سال اضافه تردد نمایند.

رشتبری به مشکلات واحدهای صنعتی اشاره و گفت: الحمدالله خبرهای خوبی رسیده که مشکلات رو به حل است و و آن طور که در بعضی از سایت های نوشته شده وضعیت رو به بهبود است و در یک مورد فراواری سنگ که در حال احداث است بهترین زمینه اشتغال وجود داشته چرا که سنگ های خلخال با حمل به مناطق مختلف کشور از جمله اصفهان فایده ای جز خراب شدن را های شهرستان نداشته و در حال حاضر در جاده خلخال به فیروز اگر این پدیده ادامه یابد شاهد خرابی این راه نیز خواهیم بود که باید مسئولین با تامل بیشتر این موضوع را پیگیری نمایند.

وی خواستار پاسخگویی مسئولین به دو واحد کارخانه لاستیک که در کلنگ زنی آن نیز استاندار محترم حضور داشته و یک واحد کاغذ ملامینه با اشتغالزایی 1500 نفر که انتظار پاسخ از عوامل و دستگاه های ذیربط را داریم.

امام جمعه خلخال شهرستان خلخال را قطب زعفران استان عنوان وگفت: در زمانی که در خلخال این محصول کشت و زرع شد در هیچ جا خبری نبود و در چهار سال گذشته اولین بار در خلخال این محصول به بازار ارائه شد که متاسفانه در جلسه ای که تجلیل از این موضوع برگزار شده بود نامی از خلخال برده نشده و اسم تمام شهرستان ها یاد شده بود که مسئولین بدانند 50 درصد تولید استان در زمینه زعفران مال خلخال بوده که جای تاسف دارد در این مراسم اسمی از این شهر و خواستگاه این محصول نامی گفته نشده است.

وی حمایت از بخش کشاورزی و تولید را مهم عنوان و خواستار توجه بیشتر مسئولین استانی به این موضوع شد.

امام جمعه خلخال موضوع موسسه کاسپین و سرمایه گذاری مردم در این موسسه اشاره وگفت: مشکل این موسسه نیز یک وضعیت نامناسب را در جامعه پدید آورده که حل این مشکل اصلی ترین خواسته مردم است.

ارسال نظرات