خبرهای داغ:
حجت الاسلام بنی عامریان گفت: طلاب و روحانیون در تبلیغ دین از عرصه فضای مجازی غافل نشوند.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۸۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
حجت الاسلام والسلمین مجید بنی عامریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، با اشاره به رواج شبکه های مختلف مجازی در راستای ترویج بی دینی و شبهه افکنی در جامعه، ابراز داشت: در عصر حاضر ارتباط افراد و طبقات اجتماعی از طریق فضای مجازی خیلی راحت و سریع شده است و به آسانی اطلاعات، فرهنگ، آداب و رسوم انتقال پیدا می کند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر خاطرنشان کرد: انتقال اطلاعات از طریق فضای مجازی از جهاتی خوب و مفید بوده که انسانها با یکدیگر ارتباط داشته و به راحتی تبادل اطلاعات خواهند کرد.

وی با اشاره به آفات و مضرات فضای مجازی، تصریح کرد: انسانها باید با برنامه ای هدفمند از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند و اگر انسان برنامه دقیق و منسجمی نداشته باشد در این اقیانوس غرق خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: در این عصر بهترین فضا برای تبلیغ معارف دین فضای مجازی است، باید افرادی که دغدغه معارف دینی دارند در این بستر خوبی که برای ترویج معارف آماده شده است، فعالیت کنند.

این مسؤول اظهار داشت: طلاب با راه اندازی وبلاگ های مفید و پرمحتوا شبهات را رصد کرده و به آنها پاسخگویی خوب و مستدل داشته باشند.

حجت الاسلام بنی عامریان در ادامه افزود: وبلاگ هایی که از سوی طلاب طراحی و راه اندازی می شود باید منابعی مفید و پرمحتوا در جهت برطرف سازی شبهات دین باشد زیرا دشمن در این باره با تمام امکانات و ظرفیت علیه اسلام و انقلاب شبهه افکنی کرده و درصدد ایجاد اختلاف و دودستگی است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر یادآور شد: حوزه های علمیه باید با برگزاری کارگاه های آموزشی و تشکیل کمیته های فضای مجازی طلاب را در جهت حضور فعال در فضای مجازی جهت دهی کرده تا از تحریف احکام و مبانی اسلام جلوگیری شود.

استاد حوزه علمیه در پایان تأکید کرد: طلاب باید با اطلاعات کامل و به روز نسبت به نشر آموزه های دین در فضای مجازی جدیت لازم را داشته باشند.

 


ارسال نظرات