خبرهای داغ:
گزارش تصویری

مراسم گرامیداشت حماسه فتح میمک برگزار شد

مراسم بزرگداشت عملیات ذوالفقار و سالروز آزادسازی میمک با حضور "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی در منطقه میمک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۹۸۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، مراسم بزرگداشت عملیات ذوالفقار و آزادسازی میمک با حضور "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی در منطقه میمک برگزار شد.

سردار سرلشکر محسن رضایی در گرامیداشت حماسه فتح میمک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: ایلام سرزمین خاطره های فراموش نشدنی و عشایر غیرتمندی است که در طول تاریخ در کنار سپاه و ارتش به دفاع از ارزشهای جمهوری اسلامی و مقابله با دشمن پرداختند.

وی بیان داشت: شناخت عشایر منطقه و ایلات خزل، ارکوازی و ملکشاهی از موقعیت فیزیکی منطقه عامل مهم پیروزی در عملیات ذوالفقار و آزادسازی میمک بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در ادامه به عملیات های صورت گرفته در زمان جنگ تحمیلی در ایلام اشاره و افزود: در ایلام عملیاتهای بسیاری از جمله آزادسازی مهران، محرم، والفجر 3، عاشورا و آزادسازی میمک صورت گرفته که در تمامی عملیاتها نقش مردم به ویژه مادران شهیدان در انگیزه دادن به جوانان خود برای حضور در جنگ و دفاع از ارزشهای انقلاب، بارز بود.

 


ارسال نظرات