خبرهای داغ:
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: مسئولین به فکر بیکاری جوانان باشند، توجیه نکنند و از شهرهای دیگر نیرو نیاورند و بیشتر به فکر جوانان بیکار این شهر باشند.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۰۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب، حجت الاسلام سیدامیر محمدی پور با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان، گفت: تا 80 سال پیش برای حجاب هیچ اجبای نبود و مردم با حجاب بودند، رضا پهلوی برای خوش رقصی در برابر اربابان خود این طرح استعماری را اجرا کرد.

 

وی افزود: رضا شاه پهلوی با حجاب مبارزه کرد و زن و بچه های خود را بی حجاب به حرم اهل بیت(ع) برد و با مذهب وارد جنگ شد، غافل از اینکه مذهب ریشه آنها را می زند.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به گزارش پیشرفت کار مینی پالایشگاه و بیمارستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: مسئولین به فکر بیکاری جوانان باشند، توجیه نکنند و از شهرهای دیگر نیرو نیاورند و بیشتر به فکر جوانان بیکار این شهر باشند.

 

وی با انتقاد از نحوه برگزاری مجالس شادی و عزا در شهرستان، گفت: فرهنگ مجالس شادی و عزای ما صحیح نیست، زمانی قرآن، فقط در مجالس عزا پخش می شد، اکنون حتی قرآن در مجالس ختم و عزای حذف شده است.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به نکوهش پیامبر اسلام از مداحانی که پول می گیرند و تعریف و تمجید دیگران را می کنند، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شده به ایام انتخابات از مجالس ختم برای انتخابات بهره می گیرند و  این مجالس دیگر رنگ دین ندارد.

 

وی در خطبه اول نمازجمعه با بیان حدیثی از امام حسن عسکری(ع)، گفت: تقوا داشته باشید و از گناه بپرهیزید، مایه زینت اهل بیت باشید و مایه ننگ اهل بیت نباشید.

 

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد: کسی که به نماز اول وقت معتقد باشد اما رعایت حقوق شهروندی را رعایت نکند و به رعایت حق الناس معتقد نباشد مسلمانیش لنگ می زند.

 

وی تصریح کرد: باید به گونه ای زندگی کنیم که حقی از هیچ احدی را ضایع نکرده باشیم.

 

امام جمعه شهرستان در بخش دیگری سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات راهنمایی و رانندگی شهرستان ، به مغازه دارانی که از اول صبح تا ظهر ماشین خود را درب مغازه خود پارک می کنند تذکر داد.

 

وی با بیان اینکه خیابان ها که استاندارد نیست و پارکینگ هم  به اندازه کافی موجود نیست، یادآور شد:  مغازه داری که با  پارک خودروی خود در جلوی مغازه اش، صبح تا ظهر آن جا را اشغال کرده است حق دیگران را ضایع می کند.

 

حجت اسلام محمدی پور تاکید کرد: اگر می خواهید اهل تقوا باشید این جزئیات ساده باید رعایت شود و گرنه اهل تقوا نیستید و تقوای نصفه، نیمه کسی را نجات نمی دهد.

ارسال نظرات