خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

ایستادگی در برابر دشمن از مهم‌ترین استراتژی ها است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: اگر می‌خواهیم به اعتقادات و باورهای خود دست یابیم باید با تمام قوا برای دفاع از ارزش‌ها و باورهایمان در مقابل دشمنان بایستیم.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۲۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

طاهرخانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص سالروز امضا شدن توافق‌نامه برجام اظهار کرد: دو سال پیش قرار بود با امضای توافق‌نامه برجام همه مشکلات برطرف شود ولی متاسفانه شاهد آنیم که مشکلات هر روز بیشتر شده است.

وی علت عمده مشکلات کشور را گوش نسپردن و یا دقت نکردن به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: از صدر اسلام تا کنون هر کجا ضربه خوردیم به دلیل گوش نکردن به فرمایشات رهبری بوده است.

این مسئول اضافه کرد: رهبر در سخنان خود بارها به عدم اعتماد به دشمن و به‌ویژه آمریکا تاکید داشته‌اند ولی متاسفانه باز هم دولت به آمریکا اعتماد کرده و توافق‌نامه برجام را به امضا رساندند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قزوین تشریح کرد: پس از امضا شدن توافق نامه برجام بسیاری از نیروگاه‌های کشور پلمپ شده، تعدادی از دانشمندان هسته‌ای نیز از کشور خارج شدند و تحریم‌ها نیز بیشتر گردید.

طاهرخانی مطرح کرد: علت عدم پایبندی آمریکا به بندهای برجام مشکلات این کشور با اسلام و خوی استکبارستیزی مسلمانان است و لذا هر روز به دنبال بهانه جدیدی برای نقض پیمان‌ها است.

وی با تشریح صفات و خوی عمومی که آمریکا با سایر کشورها دارد گفت: اگر ما در مقابل آمریکا بایستیم آنان نیز تنها در مقابل ما می‌ایستد و نگاه می‌کند و اگر ما استراتژی فرار را در نظر بگیریم آنان نیز قطعا برای حمله به دنبال ما خواهد آمد.

این مسئول متذکر شد: اگر می‌خواهیم به اعتقادات و باورهای خود دست یابیم باید با تمام قوا برای دفاع از ارزش‌ها و باورهایمان در مقابل دشمنان بایستیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قزوین ضمن اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: ما باید تا پای جان برای رسیدن به خواسته‌هایمان بایستیم چرا که به گفته سید و سالار شهیدان مرگ با عزت از زندگی با ذلت بهتر است.

طاهرخانی در خاتمه تبیین کرد: شاید به راستی دولت متوجه ضررهایی که از طریق برجام به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد شده واقف نیست و معدود موفقیت‌ها را به کل جامعه و نیازهایش تامیم می‌دهد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار