مسابقات قهرمانی موتور کراس استان هرمزگان به میزبانی شهرستان میناب برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۳۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب مسابقات استانی موتور کراس با شرکت ۴۵موتورسوار از شهرستان‌های میناب،بندرعباس،جناح بستک،قشم به میزبانی میناب راس ساعت ۱۴ در ۳ کلاس ۱۵۰سی‌سی، ۲۵۰ سی‌سی و ۴۵۰ سی‌سی همزمان با افتتاح پیست موتور سواری در دهکده بسیج شهرستان میناب با هم به رقابت پرداختند.

همزمان با آغاز این مسابقات ۱۲ شرکت کننده در کلاس ۲۵۰ سی سی در یک رقابت تماشایی و جذاب با هم به رقابت پرداختند که محمد امین کرم پور از بندرعباس توانست به دور زدن حریفان خود به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد و شمس الدین تکی و عبدالله اسعدی دو شرکت کننده دیگر از شهرستان قشم به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس ۴۵۰ سی سی ۶ موتورسوار با به هم رقابت پراختند که اسماعیل صابر و علی احمد پور دو موتورسوار از جناح بستک به ترتیب اول و دوم شدند و وحید تقی زاده از قشم به مقام سوم در کلاس ۴۵۰ سی سی دست یافت.

در کلاس ۱۵۰ سی سی سه موتور سوار به نام های عماد عالی نژاد موتور ۸۵ سی سی از جاح بستک، عرشیا کریم پور موتور ۶۵ سی سی از بندرعباس و علیرضا احمدی با موتور ۶۵ سی سی به ترتیب مقام اول تا سومی این دوره از رقابت ها را در رده سنی زیر ۱۲ سال از آن خود کردند.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار