خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

اهداف صالحین تربیت و پرورش سربازان انقلاب

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: از اهداف صالحین و نشست های هیئت منتظران موعود تربیت و پرورش سربازان انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۳۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام سیدمرتضی محمودی در جمع مربیان حلقه‌های صالحین با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از طلبه‌های جوان بیان داشت: خروجی‌های حوزه‌های علمیه افرادی بسیجی با روحیه انقلابی و جهادی باشند.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین با محوریت تربیتی اجرا شده است، افزود: یکی از برکات و خروجی این فعالیت‌ها حضور جوانان مومن و انقلابی در ‌ای اجتماعی است که از این نیروها علاقمندان بسیاری هر ساله به حوزه‌های علمیه راه پیدا می‌کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: از اهداف صالحین و نشست های هیئت منتظران موعود تربیت و پرورش سربازان انقلاب است.

وی در ادامه گفت: حلقه‌های مربیان به صورت مرتب در سپاه ناحیه برگزار می‌شود که انتظار می‌رود مربیان با تمام توان بیش از پیش در این ایام فعالیت داشته باشند.

محمودی خاطرنشان کرد: برای مربیان حلقه‌های صالحین برنامه‌هایی از جمله برگزاری نشست‌ها و استفاده از سخنرانان و اساتید برای انتقال مفاهیم دینی و تربیت و معرفتی و بصیرتی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از حلقه‌ها و برنامه آنها در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت مرتب سرکشی و نظارت به‌عمل می‌آید، عنوان کرد: مربیان حلقه های صالحین با تمام وجود در ارائه مفاهیم دینی و تربیتی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار