خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان:

دشمن درصدد ترور دانشمند متعهد مسلمان/ روزنامه‌های زنجیره‌ای رهرو افکار انگلیس به دنبال تخریب حجاب در ایران هستند

آیت‌الله طباطبایی نژاد بابیان اینکه دشمن همواره به دنبال از بین بردن دانشمندان متعهد مسلمان است، گفت: در سال‌های گذشته فرومایگان و آلت دستان آمریکا و رژیم صهیونیستی دانشمندان هسته‌ای در ایران را مورد ترور قراردادند.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۵۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان با اشاره به اهمیت خضوع و خشوع در برابر خداوند، اظهار کرد: مسلمان واقعی در برابر غیر خدا هرگز سجده نمی‌کند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد گفت: داعش که تفکراتش برگرفته از وهابیت است، شیعیان را به واسطه توسل به عتبه‌های خاندان اهل‌بیت (س) تکفیر می‌کنند.

وی با اظهار بر اینکه امام حسن عسکری می‌فرمایند‌ «از چیزی که بدت می‌آید دیگران انجام ندهند خودت انجام نده» تصریح کرد: از دروغ‌گویی، دادن ربا، کم‌فروشی، گران‌فروشی و درمجموع رذایل اخلاقی پرهیز کنید.

* دشمن، دانشمند متعهد مسلمان را تحمل نمی‌کند

خطیب نماز جمعه اصفهان بابیان اینکه یکی از اهداف دشمن همواره در بین مسلمانان از بین بردن دانشمندان مسلمان است، گفت: آمریکایی‌ها درزمانی که مسلط بر کشور عراق شدند تعداد زیادی از دانشمندانشان را از بین بردند، در ایران نیز فرومایگان و آلت دستان آمریکا و رژیم صهیونیستی دانشمندان هسته‌ای را مورد ترور قراردادند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به 17 دی سالروز کشف حجاب به دستور رضاشاه پهلوی، تصریح کرد: رضاشاه از زمان‌بر روی کار آمدن به دنبال اسلام زدایی در جامعه ایران بود.

وی بابیان اینکه بر اساس طرز تفکر پادشاهان پهلوی مشخص هست که کافر بوده‌اند، اظهار کرد: برداشتن دست کافران از سر مردم یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با مذمت کردن مسئله بدحجابی در جامعه، گفت: کسی که نسبت به زنان خود بی‌تفاوت هستند و می‌گذارد بدون حجاب در جامعه حاضر شود، بر اساس فرمایش پیامبر اکرم (ص)، بی‌غیرت است.

* دشمن از تاکید بر حفظ حجاب در ایران عصبانی است

آیت‌الله طباطبایی نژاد بابیان اینکه دشمن از اظهارنظرهایی که در تأکید عفاف و حجاب در ایران می‌شود، عصبانی است، تصریح کرد: رسانه‌های معاند و روزنامه‌های زنجیره‌ای رهرو افکار انگلیس به دنبال سیاه نمایی از این گفته‌ها هستند.

خطیب نماز جمعه اصفهان با اشاره به درگذشت آیت‌الله شرعی، گفت: ایشان قبل و بعد از انقلاب مرد مجاهد و خدوم بود، ضمن اینکه از مؤسسان حوزه‌های علمیه خواهران در سطح کشور بود
ارسال نظرات
آخرین اخبار