طبرسی با بیان اینکه باید با آنهایی که بانک‌ها را خالی کردند و پول‌ها را پس نمی‌دهند برخورد شود و متخلفان را باید محاکمه کنید، گفت: امیدوارم خداوند وحدت و هم‌زبانی را به همه مسؤولان، مردم و قوای سه‌گانه کشور عطا کند.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۶۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه ساری با بیان اینکه اگر زیرساخت‌های مازندران مهیا شود می‌توانیم گردشگران بسیاری را در استان جذب کنیم، بیان کرد: مهیا شدن زیرساخت‌های گردشگری در مازندران می‌تواند سبب شکوفایی اقتصاد این دیار شود و حتی یک بیکار هم در استان باقی نمی‌ماند.
 
آیت‌الله نورالله طبرسی اظهار کرد: یکی از راه‌های کسب درآمد مقبول برای کشورها و نظام‌ها مسئله گردشگری و سیاحت است.

وی با بیان اینکه خیلی از کشورها یکی از درآمدهای کلان آنها به سیر، سیاحت و گردشگری است، افزود: در ایران اسلامی مناطق زیبا، آثار باستانی و قدیمی زیادی وجود دارد و مازندران در این زمینه شاخص است.

طبرسی با بیان اینکه بسترهای خوبی در حوزه گردشگری در مازندران وجود دارد، اضافه کرد: ساحل، دریا، جنگل و... از نعمت‌های مازندران به‌شمار می‌رود که دیار علویان در کشور به بهشت ایران شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 100 پروژه نیمه‌کاره گردشگری در مازندران وجود دارد که باید تکمیل شود، تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های گردشگری در مازندران حدود 27 هزار شغل جدید ایجاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه دارایی‌های مازندران باید مدیریت و از سرمایه‌گذاران در استان حمایت شود، خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی با نگاه اقتصاد مقاومتی و با مدیریت جهادی در راستای پنجره واحد اقتصادی به سرمایه‌گذاران اهدا شود.

این مسؤول با بیان اینکه باید به سرمایه‌گذاران تسهیلات داده شود تا پشت بیکاری در مازندران شکسته شود، عنوان کرد: نباید به میز مسؤولیت خود بچسبیم و از این میز باید برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

طبرسی با بیان اینکه بیشتر معضل‌ها و مشکلات اجتماعی به وضعیت مالی و معیشت مردم مربوط می‌شود، افزود: مسؤولان باید جهادی عمل کنند و در مدیریت خود تدبیر داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم وضع مالی خوبی ندارند و گلایه‌ها به بنده فراوان است، گفت: مسلمانان نباید دست رد بر سینه نیازمندان بزنند و تا جایی که توان مالی دارند به مستمندان کمک کنند.

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به سالگرد کشف حجاب توسط رضاخان در ایران، تصریح کرد: بدعت بدحجابی در ایران اسلامی را خاندان کثیف پهلوی گذاشت و امروز دود آن به چشم ما می‌رود.

این مسؤول با انتقاد نسبت به وضعیت بدحجابی در جامعه، بیان کرد: وضعیت حجاب در جامعه بهتر که نمی‌شود بلکه هر روز بدتر می‌شود و این مسئله اصلاً رضایت‌بخش نیست.

طبرسی با بیان اینکه روزهای تاریخی کشور باید در آموزش و پرورش برای دانش‌آموز درس شود، ادامه داد: تاریخ‌های انقلابی و مهم جمهوری اسلامی نباید فراموش شود.

وی با بیان اینکه دنیای غرب امروز از جوانان انقلابی و مدافعان حرم هراس دارند، افزود: اروپا، آمریکا و ترکیه تروریست‌ها را پرورش دادند اما در آغاز سال‌نو میلادی همین تروریست‌ها گریبان‌گیر آنها شد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه منطق ایران اسلامی صلح و سازش در جهان است، عنوان کرد: دنیا ملک طلق برخی کشورها نیست و باید در صلح و سازش زندگی کنند.

این مسئول تصریح کرد: مسیحی‌ها در ایران اسلامی با امنیت و آرامش عید خود را برگزار اما هم‌دین‌های آنها در کشور مسیحی با ترس، لرز و خون‌ریزی مراسم سال‌نو را برگزار کردند.

طبرسی با اشاره به بدعهدی‌های کشور ترکمنستان برای فروش گاز به ایران، گفت: ترکمنستان برای فروش گاز به ایران اسلامی بازی در می‌آورد و مردم در مصرف گاز در فصل سرد زمستان صرفه‌جویی کنند.

وی با اشاره به درگیری و افشاگری روزهای اخیر مسؤولان دو قوّه در کشور، تأکید کرد: دعواهای بی‌حاصل شما برای معیشت مردم فایده ندارد و افشاگری‌ها هیچ دردی از جامعه دوا نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه چرا سران دو قوه با یکدیگر درگیر می‌شوند، افزود: این درگیری‌ها مایه دلسردی و ناامیدی است و حواشی‌ها را رها کنید و ریشه فساد را در کشور بزنید.

طبرسی با بیان اینکه باید با آنهایی که بانک‌ها را خالی کردند و پول‌ها را پس نمی‌دهند برخورد شود و متخلفان را باید محاکمه کنید، گفت: امیدوارم خداوند وحدت و هم‌زبانی را به همه مسؤولان، مردم و قوای سه‌گانه کشور عطا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها