سعیدی در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

حذف معاونت فرهنگی شهرداری ها توسط وزارت کشور

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به دلیل جدی نگرفتن هشدارهای رهبری گرفتار مشکلات فرهنگی شدیم و الان هم این مسائل جدی گرفته نمی شود اگر به این هشدارها در سال های قبل توجه می شد شرایط بهتری داشتیم .
کد خبر: ۸۸۰۴۰۶۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به هشدارهای همیشگی مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ گفت: دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه مسائل فرهنگی جدی است و ایشان از اوایل دهه 70 تا کنون همواره با عناوین و پیام های مختلف این موضوعات را مطرح کرده و هشدار داده اند.

وی افزود: به دلیل بی توجهی مسئولان و جدی نگرفتن مسائل فرهنگی و هشدارهای رهبری الان به شرایطی رسیدیم که ایشان آن را ولنگاری فرهنگی می دانند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سالهای گذشته رهبر معظم انقلاب از تعابیری همچون شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی، ناتو فرهنگی صحبت کردند و پله پله به شرایط بدتر رسیدیم.

سعیدی گفت: مسئولان فرهنگی در موضع انفعالی قرار دارند و به دلیل جدی نگرفتن هشدارهای رهبری گرفتار مشکلات فرهنگی شدیم و الان هم این مسائل جدی گرفته نمی شود اگر به این هشدارها در سال های قبل توجه می شد شرایط بهتری داشتیم . مسئولان امر چه در دستگاه های دولتی و چه غیر دولتی باید دغدغه های رهبری را جدی بگیرند.

وی گفت: متاسفانه وزارت کشور نسبت به حذف حوزه معاونت فرهنگی در شهرداری ها اقدام کرده در حالی که هر برنامه ای که اجرا می شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد اگر قرار است حذف کنند باید مسائل زائد را حذف کنند ولی مسئله این است که حوزه فرهنگی مورد غفلت و بی توجهی مسئولان قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار