خبرهای داغ:
دل‌نوشته‌های اولین یادواره شهدای مدافع حرم، به عدد تمام دل‌های عاشق عقیله بنی‌هاشم است ولی به قدر وسع توان چشیدن هست.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۶۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین یادواره شهدای مدافع حرم اصفهان در حالی در گلستان شهدا برگزار شد که همه آمده بودند؛ از جوان دهه شصتی گرفته تا کودک دهه نودی، از پیرمرد نسل اول انقلاب تا رزمنده دیروز دفاع مقدس. جمع همه مدافعان در محضر شهدا جمع بود.

اینجا از تفاوت‌ها خبری هست ولی اثری نیست. همه به عشق پاسداشت خون شهدا با هر سلیقه و عقیده‌ای آمده بودند تا گلستان میزبان 96 خانواده شهید مدافع حرم باشد.

خیمه از عشق لبریز شده و هر کس بر سر مزار شهیدی، در هوایی سرد، به گرمی اشک نشسته است.اگرچه گرد غربت بر مزار بعضی از شهدا نشسته بود ولی امشب هیچ مزاری از زائر خالی نیست.

اینجا مادران شهدا اگرچه در سکوت می‌گریند ولی افتخار شهادت پسرشان را فریاد می‌کنند،اینجا همسران شهدا از طعنه‌ها و از زخم‌زبان‌های برای پول رفتن، در امان‌اند.

اینجا فرزندان شهدا بهانه پدر نمی‌گیرند و با مزارشان عکس یادگاری می‌اندازند.و اینجا قلم‌هایی برای اثبات قدم‌های مدافعان حرم به حرکت در آمده است و به ندای «هَل مِن ذابٍ یَذُبُّ عَن حَرَمِ رسول‌الله» لبیک می‌گوید.

دل نوشته‌های اولین یادواره شهدای مدافع حرم، به عدد تمام دل‌های عاشق عقیله بنی‌هاشم و از لیاقت این نوشتار خارج است ولی به قدر وسع توان چشیدن هست.

جمله پرتکراری که این روزها بر سر زبان عاشقان حرم آل الله افتاده است، در طومار عاشقی مدافعان حرم، فراوان به چشم می‌خورد.

امضای مادر شهیدی با دست خط لرزانش هم پای این طومار حک شده است.انتظار دختر شهیدی برای دیدار دوباره پدرش، در میان انبوه جمله‌ها چشم‌ را به خود خیره می‌کند.

بر این طومار حتی جواب ناسپاسان نعمت امنیت در کشور را که به برکت خون شهدا حاصل شده، داده‌اند.

بانویی تشکرش از ره یافتن و تاج بندگی به سر کردنش را هم اینجا ثبت کرده است.

قلمی هم به دلتنگی شهدا غبطه خورده است.در این طومار فراوان آرزوی شهادت نقش بسته که هیچ کدام بی مزد نخواهد ماند.

در بالای این نوشته‌ها جوانی به زبان طنز ولی کاملاً جدی به داعشی ها اخطار داده است.دوام تمام امضاهای این طومار بر جریده عالم ثبت است و این، دفاع از تمام حریم‌ها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها