شتابزدگی گردشگری در مازندران آسیب به محیط زیست است

شتابزدگی توسعه که ضرورت پیشرفت یک کشور بوده در مسیر توسعه و مسافرت بیش از بیست میلیون گردشگر استان‌های شمالی سالهای سختی را در جهت توسعه خواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۰۴۱۰۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون محیط زیست تصریح کرد: محیط زیست هیچ‌گاه مانع توسعه نیست و باید همگام با مدیریت پیشرفت و توسعه را در تمام زمینه‌ها مدنظر قرار دهیم.
 
پروین فرشچی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اظهار داشت: مازندران از استان‌های مسافرخیز بوده که سالانه گردشگران و مسافران زیادی به این استان مسافرت می‌کنند و باید توجه ویژه‌ای به محیط زیست استان شود.

وی افزود: شتابزدگی توسعه که ضرورت پیشرفت یک کشور بوده در مسیر توسعه و مسافرت بیش از بیست میلیون گردشگر استان‌های شمالی سالهای سختی را در جهت توسعه خواهند داشت.

فرشچی گفت: از لحاظ همسایگی ایران با 12 کشور همسایه بوده که باید قوانین خود را با فرهنگ و برنامه‌های توسعه‌ای آنان تنظیم کند که نگاه‌ها به کشور ما بسیار مهم و تصیمات نیز تاثیرگذار است.

وی افزود: باید با همدلی و عشق به کشور زمینه توسعه را فراهم کنیم و نقاط مثبت را تقویت و نقاط ضعف را رفع کنیم که در این میان اصحاب رسانه و سازمان‌های مردم‌نهاد نقش مهمی دارند.

معاون دریایی سازمان محیط زیست گفت: جابه‌جایی مسئولان تنها برای استفاده از تجارب در سطوح مختلف بوده که باید همه با هم با تعامل جهت پیشرفت کشور گام برداریم.

در این مراسم با قدردانی از خدمات ناصر مهردادی، ابراهیمی کارنامی به سمت مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست مازندران منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار