مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد:

حمله به نهاد های انقلابی یکی از برنامه های دشمن است برای ضربه زدن به نظام اسلامی

کریمی تصریح کرد : حمله به نهاد های انقلابی یکی از برنامه های دشمن است وبرای ضربه زدن به نظام اسلامی ، چونکه درقضیه بر جام شکست خوردند به قوه قضائیه هجمه وارد می کنند و می خواهند نظام رابه دوقطبی بکشانند .
کد خبر: ۸۸۰۴۱۱۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد درکلاس نور مبین امروز شنبه در جمع پایوران ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) به ادامه بحث سفارشات پیامبر اسلام (ص) به اباذردر موضوع حقوق خداوند در مورد انسانها، حقوق خداوند را بیش آن چیزی دانست که در نظر انسانهاست وباید انسانها نعمتهای الهی راشکر گویند وهمواره به فکر توبه واستغفاردر درگاه خداوند باشند ومرگ رادرنظر خود داشته باشند .

حجت ا لاسلام کریمی درادامه به بحث موضوعات روز کشور پرداخت وگفت : دشمن در حال کار کردن است وهدف انها این است که نظام اسلامی را به هر صورتی آنرا از مسیرخودش خارج کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن بدنبال تغییر رژیم در ایران نیست وچیزی که آنها دنبال می کنند تغییر رفتاررژیم در ایران است.

کریمی در ادامه افزود : حمله به نهاد های انقلابی یکی از برنامه های دشمن است وبرای ضربه زدن به نظام اسلامی ، چونکه درقضیه بر جام شکست خوردند به قوه قضائیه هجمه وارد می کنند و می خواهند نظام رابه دوقطبی بکشانند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله درپایان به موضوع تقویت حلقه های صالحین اشاره کرد وافزود: مسئولین حلقه های شجره صالحین این وظیفه را دارند که از مربیان کا رآزموده ومجرب استفاده کنند ومسائل واحکام دین و نظام را در این حلقه ها حلقه ها مطرح کنند.

ارسال نظرات