خبرهای داغ:
معاون اوقاف اصفهان:

۳۰ هزار قرآن‌پژوه در طرح ملی تربیت حافظان قرآن در اصفهان شرکت می‌کنند

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: آزمون نهایی پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم استان اصفهان با حضور بیش از ۳۰ هزار نفر قرآن‌پژوه در ۲۰۰ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۴۱۲۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ،به‌ نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری اظهار داشت: امسال پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم استان اصفهان از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و این طرح در مدت 11 ماه در سراسر بقاع متبرکه و مراکز فرهنگی و قرآنی همکار با ادارات اوقاف و امور خیریه استان اجرا شده است و 5 اسفند ماه با برگزاری آزمون نهایی این طرح در سال 95 به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این طرح امسال با حضور بیش از 30 هزار قرآن پژوه در 11 رشته حفظ جزء 30، حفظ جزء 30 و یک، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، حفظ موضوعی 300 موضوع قرآن کریم، حفظ موضوعی 150 موضوع قرآن کریم و غیره در جوار 200 بقعه متبرکه استان اصفهان و با همکاری 700 مربی مجرب قرآنی برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در همین راستا نیز کلیه قرآن پژوهان در آزمون نهایی این طرح که از 30 دی ماه لغایت 10 بهمن ماه به صورت شفاهی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: این آزمون توسط مربیان برگزیده این طرح برگزار می‌شود و نفراتی که بتوانند نمره قبولی در آزمون شفاهی کسب کنند در آزمون نهایی و کتبی این طرح که به صورت همزمان با سراسر کشور در تاریخ 5 اسفند ماه برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

امیری خاطرنشان کرد: افرادی که بتوانند در آزمون نهایی این طرح نمره قبولی کسب کنند علاوه بر دریافت گواهینامه رسمی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه می‌توانند از مزایایی که از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه برای آن‌ها در نظر گرفته شده است نیز استفاده کنند، همچنین طی مراسمی از بین نفرات برتر این دوره قرعه کشی شده و به قید قرعه به هر نفر جایزه نفیسی اهدا می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار