استاندار خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهید نامدار در تربت حیدریه:
استاندار خراسان رضوی گفت: شهید امیر نامدار با وجود داشتن خانواده و فرزندان خردسال، صیانت و حفاظت از مرزهای وطن و برقراری امنیت نظام را بر بودن در کنار خانواده خود ترجیح داد و به فیض عظمای شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۸۸۰۴۱۵۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی شب گذشته در روستای صنوبر تربت حیدریه حضور یافت و از نزدیک با خانواده و والدین شهید امیر نامدار دیدار و گفتگو کرد.
 
در این دیدار استاندار خراسان رضوی از شهدا بعنوان سند عزت و افتخار ایران اسلامی یاد کرد و افزود: اعتراف استکبار جهانی به اقتدار نظام اسلامی مرهون رشادت طلبی همین شهدائی است که با نوشیدن شهد شهادت امنیت و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
 
علیرضا رشیدان اذعان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اساسی ترین ارزش های نظام اسلامی و بر گرفته از مکتب حضرت سید الشهدا(ع) است و شهید نامدار با درک این مهم به دنبال ارزشهای معنوی بالا بود.
 
استاندار خراسان رضوی گفت: شهید امیر نامدار با وجود داشتن خانواده و فرزندان خردسال صیانت و حفاظت از مرزهای وطن و برقراری امنیت نظام را بر بودن در کنار خانواده خود ترجیح داد و به فیض عظمای شهادت نائل آمد.
 
در جریان دیدار استاندار خراسان رضوی علاوه بر سردار جانثار فرمانده مرزبانی استان، مسئولان شهرستان تربت حیدریه وی را نیز همراهی کردند. شهید امیر نامدار از روستای صنوبر تربت حیدریه و جواد آرمش از شهر دولت آباد زاوه روز جمعه گذشته در درگیری با اشرار مسلح در هنگ مرزی تایباد به درجه رفیع شهادت نائل امدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها