همایش «همسران سازگار، خانواده پایدار» با حضور حجت الاسلام امیری روان پژوه و مشاور خانواده در تالار شهر فیض آباد مه ولات برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۱۶۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت سپاه ناحیه مه ولات و همکاری شهرداری فیض آباد همایش «همسران سازگار،خانواده پایدار» ویژه متاهلین با حضور بانوان و آقایان در تالار شهر فیض آباد برگزار شد.
 
حجت الاسلام سید مسعود امیری در این همایش اظهار کرد: روابط اجتماعی انسان ها از مسیر اصلی خود خارج شده است و ما به جای آنکه کنار یکدیگر باشیم متاسفانه در ارتباط اجتماعی خود از یک دیگر دوری کرده و مقابل روابط خود قفل زده ایم.
 
وی افزود: متاسفانه آمار طلاق در کشور بسیار بالا است و یکی از عواملی که منجر به آسیب به بنیان خانواده می شود تک محوری هر یک از زوجین می باشد.
 
این روان پژوه و مشاور خانواده تصریح کرد: اگر به دنبال زندگی موفق هستیم باید به قرآن کریم پناه برده و با زندگی اسلامی و بهره برداری از قرآن کریم از گسستگی بنیان خانواده جلوگیری کنیم.
 
حجت الاسلام امیری خاطر نشان کرد: متاسفانه ارتباطات کلامی زوجین در روز ۱۵ دقیقه می باشد که این آمار نگران کننده زنگ خطری است که اگر مرتفع نشود منجر به آسیب به بنیان خانواده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها