خبرهای داغ:
اسلام در طول تاريخ کمتر از دشمنان خارجي يا كفار و مشكرين ضربه خورده است. بیشتر ضربه‌هاي كه در طول تاريخ به اسلام وارد شده از جبهه منافقين داخلي بوده است.
کد خبر: ۸۸۰۴۲۳۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
توطئه دشمن در فتنه 88 از هشت سال جنگ تحميلي نيز خطرناك‌تر بود
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از قم، به مناسبت دهه بصيرت سردار علي استاد حسيني در جمع رزمندگان لشكر عملياتي مردم پايه علي بن ابي‌طالب(ع) قم فتنه 88 را بزرگترين توطئه دشمن براي براندازي انقلاب پس انقلاب اسلامي دانست.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبي(ع) استان البرز با اشاره به تاريخ صدر اسلام و ضربه خوردن اسلام از جبهه منافقين داخلي گفت: اسلام در طول تاريخ کمتر از دشمنان خارجي يا كفار و مشكرين ضربه خورده است. بیشتر ضربه‌هاي كه در طول تاريخ به اسلام وارد شده از جبهه منافقين داخلي بوده است. شما صدر اسلام را ببينيد همه خيانت‌هاي كه بعد از رحلت حضرت رسول(ص) شد از سوي منافقين داخلي بود و اولين كساني كه بعد از 25 سال خانه نشيني حضرت علي(ع) در مقابل با آن حضرت قرار گرفتند طلحه و زبير بودند، آنها كه القابي همچون طلحه الخير و سيف الاسلام با خود به يدك مي‌كشيدند.

استاد حسيني با خطرناك تر دانستن فتنه 88 از جنگ تحميلي اظهار دشت: در جنگ تحميلي دشمن مشخص بود يكطرف همه مرتجعين دنيا پشت سر صدام بودند و دشمن معلوم بود كه تشخيص آن براي مردم كار سخت و پيچيده‌اي نبود. امّا فتنه 88،‌ فتنه عجيب و بسيار پيچيده‌اي بود كه با برنامه‌ريزي دقيق و اجراي منافقين داخلي به شدت انقلاب را به خطر انداخت. اگر بصيرت مردم نبود و بسيجي‌ها پاي كار نبودند شايد امروز اثري از انقلاب نمي‌بود.

وي با تاكيد به ميدان آوردن همه سرماية دشمن در اين فتنه بيان داشت: دشمن همه سرمايه خودش را پاي كار آورد و براساس نظريات جورج سوروس،‌ مايكل لدين و جين شارپ آن كودتاي مخملين را طراحي كردند. ميرحسين موسوي و رفقایش 20 سال در گوشه فرهنگستان نشسته بودند و مانيفست براندازي نظام جمهوري اسلامي را نوشتند. شما برويد اين مانيفست براندازي ميرحسين را بخوانيد تمام نظريان جورج سوروس،‌ مايكل لدين و جين شارپ است. اينها طراحان انقلاب مخملين در دنيا بودند. اينها انقلاب مخملين صربستان، لهستان،‌ گرجستان،‌ اكراين و چند كشور ديگر را راه‌اندازي كرده بودند و به نتيجه هم رسيده بودند و بهترين زمان هم براي اين انقلاب مخملين در زمان انتخابات است كه مي‌شود نظريات را درست اجرا كرد.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: گام اول نظريه جورج سوروس ترديد در انتخابات است كه اين گام مهمي است. اولين كسي كه تخم ترديد در انتخابات را كاشت آقاي هاشمي رفسنجاني بود. آقاي هاشمي 87/10/05 مي‌گويد اگر ناظران و مسئولان برگزاري انتخابات رأي مردم را ضايع كنند و اعلام قيوميت كنند و نگذارند آنچه كه مردم مي‌خواهند اعلام شود اين كار خيانت و مستوجب عذاب الهي است و بعد بخاطر اين نظريه خودشان تشكيل كميته صيانت از آراء را زير نظر هاشمي، خاتمي،‌ كروبي و موسوي و با مسئوليت آقاي محتشمي بوجود آوردند.

استاد حسيني دومين گام در اين فتنه را زير سؤال بردن ساز و كار انتخابات خواند و گفت: سران فتنه سازكار انتخابات را زير سؤال بردند همان سازوكاري كه با آن 2 دوره خاتمي رئيس جمهور بود، هاشمي هم 2 دوره رئيس جمهور بود و مير حسين هم نيز چند سالي نخست وزير بود. پس چه شد خواستار كميته صيانت از آراء شديد؟!!

وي با اشاره به كتاب سايه‌ي عقاب‌ها – طرح سري حمله آمريكا به ايران – اسم جنبش سبز را اتفاقي ندانست و خاطر نشان شد: در چهار سال قبل از فتنه 88 كتابي نوشته شد بنام سايه‌ي عقاب‌ها كه آقاي سناتور مك‌كين در آن مي‌گويد: «جنبش بسيار قوي براي آزادي و دموكراسي در ايران وجود دارد كه بطور وحشيانه سركوب شده است. دانشجويان در آنجا باهوش و پيچيده هستند و بسيار فعّال در اينترنت مي‌باشند. من فكر مي‌كنم ما بايد يك پيام بفرستيم،‌ فكر مي‌كنم بايد يك راديو آزاد ايران داشته باشيم، فكر مي‌كنم بايد تلويزيون داشته باشيم. بايد جنبش آزادي و استقلال را تشويق كنيم امّا من فكر نمي‌كنم كه موجه باشد كه ما از لحاظ نظامي دولت را سرنگون كنيم امّا ما مطمئناً مي‌توانيم آنها را تشويق و كمك كنيم. ما اين كار را در گرجستان كرديم و آنها انقلاب گل سرخ را داشتند و اينكار را در اوكراين كرديم و آنها انقلاب نارنجي را داشتند و شايد اين انقلاب سبز باشد.»

فرمانده اسبق لشكر عملياتي قم افزود: اسم جنبش سبز براي آمريكا‌ي هاست،‌ آقاي سناتور مك كين 4 سال قبل از فتنه 88 آنرا اعلام مي‌كند و اين به زمان انتخابات برنمي‌گردد كه آقاي خاتمي يك شال سبزي را بياندازد گردن ميرحسين و بگويد اسم شما جنبش سبز است و تو هم سيد هستي! نه اين يك طرح آمريكايي است.
ارسال نظرات