فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به تکلیف نظارتی خود عمل کند و بر مجموعه‌های دارای مجوز فعالیت فرهنگی نظارت داشته باشد که این مجموعه چه اقداماتی را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۰۴۲۵۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ در خصوص اجرای یک برنامه فرهنگی با حضور یک تک خوان زن در اراک گفت: متاسفانه این برنامه، ناهنجاری بود که بایستی چند دستگاه تلاش کنند از این پس این‌گونه فعالیت‌های ناهنجار را در استان شاهد نباشیم.

وی افزود: این برنامه با مجوز مستقیم فرهنگ ارشاد انجام نشده است و توسط یک موسسه که دارای مجوز فعالیت در زمینه آموزش موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد است، اتفاق افتاده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: برخورد با این برنامه در دستور کار مسئولین استان قرار دارد و نیروی انتظامی از دستگاه قضایی نیابت گرفته که با این گروه بر اساس قانون برخورد مناسبی را داشته باشد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با تایکد بر لزوم مقابله با ترویج فرهنگ ولنگاری در جامعه از سوی مسئولین گفت: نکته مهم این است که باید فرهنگ و ارشاد اسلامی به تکلیف نظارتی خود عمل کند و بر مجموعه‌های دارای مجوز فعالیت فرهنگی نظارت داشته باشد که این مجموعه چه اقداماتی را انجام می‌دهد.

وی افزود: قبلا هم مواردی از تولید موسیقی‌های زیرزمینی برای شبکه‌های ماهواره ای در استان داشته ایم که در هماهنگی با مراجعه قضایی با این مراکز برخورد شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی هدف از برگزاری چنین برنامه های را از بین‌ بردن حیا و عفت در جامعه عنوان کرد و افزود: در صورتی که مانع برگزاری این گونه برنامه‌ها نشویم تبدیل به ناهنجاری بزرگی در جامعه  خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات