فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی:

ما توانستیم

که شعار ما می توانیم قدیمی شده است و باید شعار "ما توانستیم" را جایگزین کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۰۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی بدو خدمت بسیجیان نیمه وقت شمالغرب کشور استانهای (زنجان ،آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی و اردبیل) از عوامل مدیریتی به پنج مرحله اشاره کرد، گفت: اولین مرحله هدف گذاری می باشد .بدون هدف گذاری کاری انجام نمی شود. عدم هدف گذاری سر در گمی را در پی خواهد داشت .انسان وقتی بی هدف است حرفی ندارد .

سردار غلام عسگر کریمیان افزود: از راه های رسیدن به یک هدف بزرگ این است که به چند هدف واسطه نیز بخواهیم برسیم.

وی مرحله دوم فرآیند مدیریتی را سازماندهی اعلام کرد وخاطر نشان کرد:یکی از خصوصیات مهم سازمان دهی، نوع ماموریت افراد است .به نسبت مأموریت، جنس مأموریت، نوع ماموریت باید سازمان دهی را باید انجام دهیم.وقتی این سازماندهی مفید است که اشراف اطلاعاتی داشته باشیم وظرفیت های موجود سازمان نیز سنجیده شود.

فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی مرحله سوم از فرآیند مدیریتی را برنامه ریزی اعلام و تصریح کرد: مدیر و فرمانده کسی است که بتواند از ظرفیت های انسانی وغیر انسانی به خوبی استفاده نماید.

وی با اشاره به اینکه هنرمند در بحث برنامه ریزی کسی است که بتواند از همه ظرفیت ها به خوبی استفاده نماید، افزود: بسیج همه ظرفیت هایش برای انجام یک عمل جهت رسیدن به یک اصل را امکان پذیر می نماید.

وی مرحله چهارم را اجرای صحیح برنامه های مطرح شده دانست وعنوان کرد:این مرحله می تواند ما را به هدف نزدیک تر کند واین امر پویایی وپیشگامی را می طلبد.

سردار غلام عسگر کریمیان با اشاره به اینکه، آسیب شناسی عنصر اعتماد به زیر دست می باشد، تصریح کرد:اعتماد خوب است ولی اطمینان بهتر است،عدم اعتماد یک آسیب است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار