باز شدن اكثر سايت هاي علمي به روي دانشمندان ايراني، افزايش اعتبار پاسورت ايران، از ديگر دستاوردهاي دولت تدبير و اميد در سياست خارجي و برجام محسوب مي شود.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۰۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در نشست مشترك معاونين، مديران ستادي و فرمانداران گفت: در جريان رقابت هاي سياسي ميان جناح ها نباید به‌گونه‌ای عمل شود که مردم و به ویژه نسل جوان برای اصلاح و نجات جامعه از تمامی فعالان و جریانات سیاسی داخل کشور ناامید و مایوس شوند.

درویش امیری در ادامه افزود:حفاظت و صیانت از "سلامت"، "امنیت" و "آراء مردم" در انتخابات در کنار جلب مشارکت حداکثری مردم از تاکیدات مقام معظم رهبري به مجریان انتخابات بود.

وی اظهار داشت: مجریان و مسئولین برگزاری انتخابات باید فارغ از فضای رقابتی، به وظایف قانونی خود در مقابل هر دو جناح سياسي كشور بصورت یکسان بپردازند.

استاندار زنجان تصریح کرد: پذیرفته نیست که مجریان و مسئولین برگزاری انتخابات بدلیل عدم تسلط کافی به قوانین قادر به پاسخگویی به ناظرین و مردم نباشند.

درویش امیری با اشاره به انتخابات سال آینده خاطر نشان ساخت: در انتخابات 29 اردیبهشت سال آینده دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور باید در مقابل هجمه‌ها و تخريب هاي برنامه ريزي شده پاسخگو باشند.

وی افزود:برخورد ناجوانمردانه علیه دولت موجب لطمه به آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد، این رویدادها نشان می‌دهد تخریب دولت برای رقبای سیاسی اهمیت فراوانی دارد که حتی اگر به تخریب کل نظام در عرصه بین المللی نیز منجر شود، دست از تخریب برنخواهند داشت.

استاندار زنجان اضافه کرد:هرگاه که تهدیدی علیه کشور صورت گیرد، با پشتيباني از مقام معظم رهبری، از انقلاب، نظام و خاک کشور دفاع می کنیم و حاضریم انقلاب و نظام بماند حتی اگر ما نباشیم.

درویش امیری درادامه گفت: همه مسئولین و مدیران باید جوانمردانه از عملكرد دولت و دستاوردهای عظیم آن در نظام جمهوری اسلامی دفاع نمایند.

وی با اشاره به مذاكرات هسته اي و برجام اظهار داشت: مذاكرات هسته اي و برجام موجب رفع ایران‌هراسی در مجامع بین المللی شد؛ اين مسئله در افزايش سهم صادرات نفت ايران در اُپک نيز تاثير گذار بود، با تلاش‌های بی وقفه دولت در عرصه سیاست خارجی، علیرغم بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آمریکا، تمامي قطع‌نامه‌های مصوب شورای امنیت علیه ایران لغو گردید و با چانه‌زنی ها و پیگیری های مستمر دولت یازدهم میزان فروش و صادرات نفت از كمتر از 1 میلیون بشکه به حدود 3 میلیون بشکه افزایش یافت.

وی در ادامه افزود: لغو 6 قطعنامه شوراي امنيت عليه ملت ايران، بي آبرو شدن آمريكا در عرصه بين المللي، اعتماد دوباره اروپا به ايران، متلاشي شدن ائتلاف جهاني عليه ايران، برافراشته شدن دوباره پرچم مقدس جمهوري اسلامي بر فراز كشتي هاي بزرگترين ناوگان خاورميانه، تردد مجدد كشتي هاي جمهوري اسلامي به تمام نقاط دنيا و كاهش چشمگير هزينه هاي جابجايي انتقال ارز بخشي ديگر از دستاوردهاي دولت تدبير و اميد در عرصه سياست خارجي محسوب مي شود.

استاندار زنجان در گایان اذعان داشت: باز شدن اكثر سايت هاي علمي به روي دانشمندان ايراني، افزايش اعتبار پاسورت ايران، تعطيل شدن دكان بابك زنجاني ها و امثال وي، پررنگ شدن نقش ايران در ديپلماسي منطقه اي و افزايش قدرت چانه زني جمهوري اسلامي در مسايل بين المللي از ديگر دستاوردهاي دولت تدبير و اميد در سياست خارجي و برجام محسوب مي شود.

ارسال نظرات