به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) اردو جهادی،فرهنگی ،بصیرتی اعضاء بسیج جامعه پزشکی در روستای بنگلایان شهرسیاهو بندرعباس برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۱۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان استان هرمزگان، غلامرضا زرگر مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بندرعباس افزود :این اردو ،با حضور بیش از 120 نفر از اعضا فعال بسیج جامعه پزشکی ناحیه بندرعباس برگزار گردید.

وی، افزود: هدف از این اردو یک روزه حفظ انسجام و به منظور آشنایی بسیجیان جامعه پزشکی با سلاح و نحوه استفاده از سلاح ، نشست بصیرتی حلقه های صالحین و پاکسازی محیط زیست و جمع‌آوری زباله‌ها برگزار گردید.

 حاج آقا بارگانی زاده مسئول حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی در نشست حلقه های صالحین سخنان ارزشمندی را پیرامون عصر انتظار و ویژگیهای منتظر واقعی بیان کرد .

وی، عنوان کرد: اردوهای جهادی حس خودباوری و وظیفه‌شناسی را در جوانان تقویت می‌کند و همچون سکویی است که موجب پیشرفت و ارتقای آموزش و فرهنگی آنان و موجب غنی‌سازی اوقات فراغت و اشتغال‌زایی شده و زمینه را برای ورود انسان‌های پرشور و نشاط در عرصه‌های مختلف سازندگی به ویژه در مناطق محروم فراهم می‌کند.

بارگانی زاده تأکید کرد: کار تربیتی خود نوعی جهاد است که در عرصه‌ای غیر فیزیکی نمود پیدا می‌کند با این حال با ورود حلقه‌های صالحین و اردوهای جهادی می‌تواند با روحیه کار و جهاد در این عرصه فعالیت بیشتری داشته باشد.
 
ارسال نظرات