فرهنگ اطعام، احسان، اکرام و خیر و خیرات و نذر و نذورات در زنجان جایگاه خوبی پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۳۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،استاندار زنجان در جلسه مشترک با بنیانگذاران و مسئولان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان به برگزاری نشست با رئیس جمهور اشاره کرد که پس از اتمام اظهاراتش در مورد فعالیت‌های مهرانه رئیس جمهور خطاب به رئیس دفتر خود گفته است: چرا در سفری که به این استان داشتم من را برای دیدن مهرانه نبردید؟

اسدالله درویش‌امیری با اعلام این‌که خود را عضو افتخاری مهرانه می‌دانم اقدامات 10 ساله مهرانه را ستود و آن‌ها را ارزشمند اعلام کرد.

وی با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی گفت: یکی از ناشران این کلیپ من بودم و گفتن این که یک میلیون و 800 هزار نفر آن را مشاهده کردند برای من بسیار افتخارآمیز است.

درویش‌امیری به برگزاری نشست و ارائه گزارشات خود در محضر رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: در این نشست که محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور نیز حضور داشت، مختصری از نذورات اهداء شده به دستجات بنام این شهر گزاراشات لازم را ارائه دادم و پس از پایان سخنانم در مورد معرفی مهرانه، رئیس جمهور خطاب به نهاوندیان گفت " چرا مرا برای دیدن مهرانه نبردید؟ ".

این مقام مسئول تصریح کرد: بنا به اظهارات رئیس جمهوری، فرهنگ اطعام، احسان، اکرام و خیر و خیرات و نذر و نذورات در زنجان جایگاه خوبی پیدا کرده است.

درویش‌امیری در بخش دیگری از اظهارات خود بر لزوم تبدیل مهرانه به قطب درمان و تشخیص و تحقیق بیماری سرطان در کشور و منطقه تأکید کرد و افزود: هر قدم و کار خیری که رنگ و بوی الهی داشته باشد شیرین و گواراست و برداشت من از حرکت خیران مهرانه جز این نیست.

وی ادامه داد: کسی که به بیماری سرطان مبتلا می‌شود از دنیا ناامید می‌گردد اما با ورود به مهرانه جوانه‌های امید در وجودش جوانه می‌زند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان نیز در این نشست با اعلام این‌که ارائه خدمات باکیفیت درمان از رسالت‌های اصلی مهرانه است، خاطرنشان کرد: در کنار این خدمات، بیماران زنجانی که از نقاط شهری و روستایی استان به مرکز رادیوتراپی مراجعه می‌کنند و تمامی بیماران که از استان‌های سراسر کشور برای درمان در کلینیک تحصصی انجمن حضور می‌یابند از خدمات رایگان رادیوتراپی و اسکان بهره‌مند می‌شوند.

اصغر وثوق مهرانه را حاصل همت تک تک زنجانی‌ها دانست و مردم خیر این استان را صاحب اصلی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان معرفی کرد.

ارسال نظرات