ساختمان اداری راه آهن زنجان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۴۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل راه آهن شمالغرب کشور در حاشیه بازدید استاندار زنجان از پروژه های راه آهن در زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به ساختمان تازه احداث شده راه آهن زنجان گفت: برای ساخت ساختمان اداری راه آهن زنجان نزدیک به 9 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

علی خدایی افزود: ۹ میلیارد تومان اعتبار در بخش ساختمان اداری، سالن مسافری و محوطه سازی هزینه شده وظرفیت پذیرش تا ۲۰ سال آینده ۸ هزار متر مربع مساحت ساحتمانی است که در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به ساختمان اداری راه آهن زنجان اظهار داشت: در دهه فجر امسال ساختمان اداری راه آهن زنجان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با اشاره به تردد ماهیانه 90 قطار رفت و برگشت قطار به مشهد مقدس تصریح کرد: طی سال جاری یک میلیون و 700 مسافر از طریق راه آهن زنجان جابجا شده است.

خدایی تصریح کرد: طی سالجاری یک قطار درجه یک مسافربری با عمر کمتر از 10 سال به شبکه ریلی مسیر زنجان – مشهد اضافه شده است.

وی به میزان تخلیه بار در ایستگاه باز بین المللی بناب اشاره کرد و اظهار داشت: روزانه به غیر از روزهای تعطیل 20 واگن بار در ایستگاه باز بین المللی بناب تخلیه می شود.

مدیر کل راه آهن شمالغرب کشور با اشاره به اینکه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته میزان تخلیه بار در زنجان روز به روز افزایش می یابد، خاطرنشان ساخت: به تازگی یک شرکت قرارداد صادارت خاک به کشور ازبکستان را منعقد کرده است.

ارسال نظرات