خبرهای داغ:
امام جمعه آشخانه گفت: دشمن در راستای ایجاد فضای مجازی و را ه اندازی تلگرام به دنبال ایجاد آسیبهای اجتماعی، بی بندو باری، سقوط خانواده ها و عقب ماندگی آن ها است.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۷۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام احمد زاده با اشاره به تقوا و ساده زیستی  در زندگی گفت: تقوا  انسان را به سر منزل  مقصود می رساند .

 خطیب جمعه آشخانه پیروی از سیره و سبک زندگی پیامبر اسلام (ص) برای پیروان آن حضرت را یک ضرورت دا نست. 

 حجت الاسلام احمد زاده در دامه با اشاره به دوران حکومت پهلوی گفت: رضاخان پهلوی که دنباله روی فر هنگ غربی بود  کشف حجاب را در ایران اسلامی با دستور انگلیس  آغاز کرد.

 وی با اشاره به ترور دانشمند هسته ای کشورگفت: دشمن با ترور دانشمند هسته ای دکتر شهریاری نشان دادکه در مقابل توانایی هسته ای ایران نا توان مانده است.

 وی در بخش دیگری به ترفند دشمن در راستای ایجاد فضای مجازی و را ه اندازی تلگرام گفت: دشمن به دنبال ایجاد آسیبهای اجتماعی، بی بندو باری، سقوط خانواده ها و عقب ماندگی در بحث سبک زندگی، دوری از مسائل دینی و تیرگی بین خانواده ها، روی آودن به کسب درا مد حرام در فضای مجازی است.

امام جمعه آشخانه در ادامه با توصیه به مسئولان رده بالا و رده های پایین نظام گفت: شما که هر روز  در کنار یک دیگر قرار دارید و روزی چند بار باهم ملاقات می کنید چرا با بگو مگو های سیاسی در داخل کشور موجب ناراحتی خانواده ها ی ایثار گران که بعد از 26 سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز هم شهیدان به کشور بر می گردند می شوید .

وی گفت: این گونه بر خوردهای سیاسی موجب فراهم آوردن خوراک تبلیغاتی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در خارج و داخل می شود و بهتر آن است که این گونه مسائل را به داخل جامعه نکشانند تا افکار عمومی رنجیده خاطر نشود.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها