رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

منتظر اقدام روحانی در‌ برابر تخلفات برادرش هستیم

ما درمورد حسین فریدون همه موارد را چه به نمایندگان، چه به خود شخص رییس جمهور و چه به خود ایشان گفته ایم و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه اقداماتی از طرف رییس جمهور در بررسی پرونده حسین فریدون صورت خواهد گرفت؟!
کد خبر: ۸۸۰۴۴۹۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به افشاگری اخیر آیت الله آملی لاریجانی درباره پول های کثیف و کمک میلیاردی بابک زنجانی به ستاد روحانی و تخلفات برادر رییس جمهور به عنوان متهم اصلی این پرونده گفت: من جزء 46 نفر از نمایندگانی بودم که در تذکر به رئیس جمهور خواستار معرفی حسین فریدون به قوه قضائیه برای رسیدگی به اتهامات اقتصادی وی شدم و آن نامه را امضا کردم ما در آن بیانیه همه ابعاد تخلفات برادر رییس جمهور را عنوان کردیم.

وی در ادامه افزود: شما باید از دیگر نمایندگانی که آن بیانیه را امضاء نکرده اند سوال کنید که چرا این بیانیه را امضا نکردید درصورتی که ما در آن بیانیه تخلفات آقای فریدون را به صورت کاملا شفاف به رییس جمهور گفته ایم.

نماینده مردم مشهد اذعان کرد: ما درمورد حسین فریدون همه موارد را چه به نمایندگان، چه به خود شخص رییس جمهور و چه به خود ایشان گفته ایم و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه  اقداماتی از طرف رییس جمهور در بررسی پرونده حسین فریدون صورت خواهد گرفت.


ارسال نظرات
آخرین اخبار