هادی سیاسی حوزه ام البنین(سلام الله علیها) شهرکرد گفت: فاصله انداختن بین مردم و ولایت از اهداف همیشگی و شوم دشمن است.
کد خبر: ۸۸۰۴۵۴۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست سیاسی با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه در مکان مسجد امام حسن(علیه السلام) شهرکرد برگزار شد‌.

خواهر فاطمه کاظمی هادی سیاسی حوزه ام البنین(سلام الله علیها) شهرکرد پیرامون جریان شناسی رابطه غرب و ایران به ایراد سخنرانی پرداخت.

کاظمی گفت: امروزه کشور های غربی تمام برنامه هایشان این است که از طریق فضای مجازی و ماهواره مهندسی افکار عموم مردم ایران را بدست بگیرند.

وی، در ادامه گفت: دشمنان تلاش می کنند تا کشور ما و ولایت فقیه ما را از بین ببرند، اینان مشکلشان با ایرانی بودن ما نیست بلکه با شیعه بودن ماست.

کاظمی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ هم تمرکز دشمن روی همین موضوع تفرقه بود، آنها می خواستند بین شیعه بودن و ایرانی بودن ملت بزرگ ایران جدایی بیندازند اما حماسه ۹دی تمام برنامه ریزی هایشان را متلاشی کرد.

 وی در پایان گفت: 9دی، روز اقتدار مردم ایران زمین است، زیرا توانستند شیعه بودن و ایرانی بودنشان را با هم به اثبات برسانند و به دشمن یاد آوری کنند این سرزمین صاحب دارد و با وجود رهبر حکیم و فرزانه ای چون مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عنایات امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هیچ کس نمی تواند به این کشور نفوذ کند.

ارسال نظرات