امام جمعه گرمی گفت: نعطیلی طرح های تولیدی ضمن هدر دادن سرمایه هنگفت، مشکلاتی است که در زندگی مردم اثر می گذارد.
کد خبر: ۸۸۰۴۵۴۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگرمی به نقل ازسیفار،حجت‌الاسلام یدالله صفری در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، گفت: علی رغم اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی حتی در شهرستان گرمی انجام داده است و انصافا رشد و توسعه قابل توجهی صورت گرفته است اما اکثر مردم این رشد و توسعه را قبول ندارند.

وی با بیان اینکه کاهش ازدواج و ولادت و افزایش وفات و مهاجرت در این شهرستان آماری است که نشان میدهد وضعیت خوبی در شهرستان نداریم و علی رغم تلاش زیادی که صورت گرفته رضایت مردم جلب نشده است.

وی با بیان اینکه قضاوت بنده با نگاه به وضع زندگی مردم است، اظهار کرد: زندگی مردم در گرمی تلخ و فقر و محرومیت در این شهرستان مشهود است.

وی با طرح این سوال که چگونه می توانیم به مردم بفهمانیم شبانه روزی در جهت رفاه حال مردم تلاش می کنیم؟ تا اعتماد انها به مسئولین جلب شود، افزود: ما در سطح شهرستان و حتی در سطح استان مشکل کارشناسی داریم و اینکه طرح های تولیدی ما(دامداریها، مرغداری های و...) یکی پس از دیگری ورشکست و نعطیل می شود و سرمایه هنگفتی در این طرح ها خاک می خورد، مشکلاتی است که در زندگی مردم اثر می گذارد.

وی با بیان اینکه بوروکراسی اداری بجای حل مشکلات مردم و صاحب طرح ها آنها را سر در گم می کند، افزود: ما باید راههای رضایتمندی مردم را کشف با ارائه راه حل مناسب و عملی اعتماد مردم نسبت به مسئولین را بیشتر کنیم.


ارسال نظرات