اعضای هیأت مدیره انجمن خیریه مهرانه استان زنجان با اهدای تندیس و لوح سپاس، از تلاش‌ها و حمایت‌های استاندار زنجان قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۸۰۴۵۷۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار اعضاء هیأت مدیره انجمن خیریه مهرانه دستاوردها و اقدامات انجام شده در بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و دولت برشمرد و گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه درمان و دانش پزشکی کارنامه درخشانی دارد.

اسداله درویش امیری به تلاش‌ها و سرمایه گذاری‌های انجام شده در بخش بهداشت، درمان و دانش پزشکی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: اکنون می توانیم پایگاه اصلی توریسم پزشکی و درمانی در منطقه خاورمیانه باشیم.

استاندار زنجان با اشاره به بازدید خود از دانشگاه علوم پزشکی استان، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات شایسته انجام شده در زمینه تربیت دانشجو، پزشک و کادر درمانی مجرب در این مجموعه، خاطرنشان کرد: بیش از 1500 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی در مرکز علوم پزشکی استان زنجان تجمیع شده و از امکانات مدرن و پیشرفته در امر آموزش استفاده می شود.

مقام عالی استان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را بسیار چشمگیر دانست و یادآور شد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور از حضور پزشکان افغانی، پاکستانی، هندی و بنگالی استفاده می نمود ولی با اقدامات جمهوری اسلامی، هم‌کنون حتی به حضور یک پزشک خارجی و بیگانه در کشور نیاز نداریم.

وی در ادامه در زمینه پیگیری و رفع مسائل انجمن خیریه مهرانه قول مساعد داد و تلاش بیشتر مجموعه را خواستار شد.

گفتنی است در پایان این دیدار، اعضای هیأت مدیره انجمن خیریه مهرانه استان زنجان با اهدای تندیس و لوح سپاس، از تلاش‌ها و حمایت‌های استاندار زنجان در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و معرفی مهرانه بعنوان یکی از مراکز خیریه فعال در استان و کشور قدردانی نمودند.

ارسال نظرات